3526
Sök

Intressant "mode"/trender på garaget.org

Starter
98 Inlägg
18 januari 2008
Trådstartare
Suttit och klickat runt en del på garagets medlemssidor och det är intressant vilka trender som finns på den här sidan. Som att tex skriva "Ni som röstar 1or och 2or är avundsjuka..." I mina öron tycker jag d låter som röstfiske alternativt att ni tycker det är jobbigt att eran bil kanske inte alltid får en 5a. Men en annan tanke väcks hos mig.. vad tror ni om övriga medlemmar här på garaget egentligen? Sitter de här för o ge 1or till bilar som egentligen skulle  haft en 5a men pga avundsjuka? hmm

Sen detta mode med nakna eller halvnakna tjejer som visningsbild.. vet inte exakt vad jag ska säga om det mer än att jag fått d bekräftat av flera att det funkar finemang för o få många besökare tongue

2 Inlägg
18 januari 2008
Har kollat samma sak o håller med till 200%
Jag vet själv. Förut hade ja en bil som "visningsbild" DÖTRIST inga besökare. Så bytte bild till en när ja stog i linne oså. VIPS från INGENSTANS så hade ja massa besökre.. Varför?!
Man ska inte dra alla över en linje.

Men håller med Cerran om röstfisket oxå!

Neerd
1 596 Inlägg
18 januari 2008
hahahahahaha big_smile ska nog med fixa bild när jag står i linne då lol

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

1 703 Inlägg
18 januari 2008
Det har blivit lite av en ny sport för mig, att rösta just 1:or när det står sådana 'instruktioner' smile
Orka bry sig om betyg, har inte folk annat att oroa sig för här i världen.

16 197 Inlägg
18 januari 2008
varför så många trådar om just dessa röster??

va spelar de för roll om man får en 1a elle 5a??   för mig kan folk rösta va dom vill.. e de så att man bryr sig så mycke om va folk röstar på ens bil på ett forum så tycker ja man ska skaffa sig ett liv.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 januari 2008
Cerran skrev:
Samma bla bla som alla andra trådar om exakt samma sak...

Okej....

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

2 014 Inlägg
18 januari 2008
Låser eftersom det redan finns säkert uppemot 100-talet trådar om betyg och/eller tjejer i samband med bilar eller en kombination av de båda.

Använd sökfunktionen...

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök