3446
Sök

transport önskas hyra, typ Saab 9000 transportbilen för B-kort,nån som vet?runt om sthlm

684 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
hej alla ,, ska iväg och mappa min bil, samt bänka den, så undrar vart jag kan hyra en transport bil?
om det finns nån som har eller hyr ut en , runt stockholms län?

HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄLP!!!!!

MVH RIGO-ROD

* Voff voff *
10 598 Inlägg
2 april 2007
Det enda stället jag vet i 08-området som hyr ut biltransportbil för B-kort är Berras Biluthyrning i Södertälje!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

684 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
Brådhis skrev:
Det enda stället jag vet i 08-området som hyr ut biltransportbil för B-kort är Berras Biluthyrning i Södertälje!

//Brådhis

tackar, ska kolla upp det!  tack för tipset!

nån fler som vet?

mvh

684 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
snäll hjälp mig o hitta nån som inte e för dyr please

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
684 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
ToTTeN skrev:
statoil här nere har det i alle fall..

tja tja,, vart då någonstans? nr kanske? big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilesmile

* Voff voff *
10 598 Inlägg
2 april 2007
ToTTeN skrev:

Blir nog rätt dyrt för honom att åka till Töreboda från Norrtälje för att hyra en biltransportbil... smile

Tyvärr tror jag det är så att Berras Södertälje är dom enda som har... Jag ringde runt till ALLA(!) hyrbilsföretag förra våren (mars -06) och Berras var verkligen dom enda som hyrde ut!

Saaben som du efterlyser hade Statoil Veddesta (som var dom som hade den) sålt två veckor(!) innan jag ringde... Statoil Högdalen har oxå sålt sin (Mercedes Sprinter)! Mabi-rent hyr inte ut sin... Osv osv osv... Tyvärr...

Och alla svarade samma sak som anledning till att dom ej har kvar sina: Det blev för dyrt med få och korta hyror och mycket skador på bilen!

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

684 Inlägg
3 april 2007
Trådstartare
Brådhis skrev:
ToTTeN skrev:

Blir nog rätt dyrt för honom att åka till Töreboda från Norrtälje för att hyra en biltransportbil... smile

Tyvärr tror jag det är så att Berras Södertälje är dom enda som har... Jag ringde runt till ALLA(!) hyrbilsföretag förra våren (mars -06) och Berras var verkligen dom enda som hyrde ut!

Saaben som du efterlyser hade Statoil Veddesta (som var dom som hade den) sålt två veckor(!) innan jag ringde... Statoil Högdalen har oxå sålt sin (Mercedes Sprinter)! Mabi-rent hyr inte ut sin... Osv osv osv... Tyvärr...

Och alla svarade samma sak som anledning till att dom ej har kvar sina: Det blev för dyrt med få och korta hyror och mycket skador på bilen!

//Brådhis

ok på det viset, usch, då blir det släp,, usch,, jajaj men så e det ibland,, kan inte alltid vara lätt! big_smile

684 Inlägg
2 maj 2007
Trådstartare
kaos ,panik hjälp, släpet jag skulle få lånae trasigt,,, o dom flesta som hyr ut släp som klarar min bil måaste man ha  e kort,, måste iväg den 11maj på natten till malmö ,, hjälp

282 Inlägg
28 januari 2008
tja har du hitat något e ute efter ett jag me

282 Inlägg
28 januari 2008
MB biltransport 1460 kg 1195 795 5:50 3700 1850 9835 1295 - - - - 5:50

Sök