Det är så skumt! För jag ställde min digitala klocka i bilen efter mobilens klocka. Eller tja, tror det var nån minuts skillnad. O nu är det SJU minuter... Har liksom blivit mer o mer hela tiden Precis som att bilens klocka går lite långsammare.. hha Stör mig rätt mycket på detta.. undrar vad det kan vara? Nån som råkat ut för samma sak? eller är det bara jag som lägger märke till sånt... hha
min klocka lever också ett eget liv ibland när man är ute och kör så nollar sig klockan
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Det är så skumt! För jag ställde min digitala klocka i bilen efter mobilens klocka. Eller tja, tror det var nån minuts skillnad. O nu är det SJU minuter... Har liksom blivit mer o mer hela tiden Precis som att bilens klocka går lite långsammare.. hha Stör mig rätt mycket på detta.. undrar vad det kan vara? Nån som råkat ut för samma sak? eller är det bara jag som lägger märke till sånt... hha
Första tanken.... Batteriet?
Nissan Skyline R33 GT-R
I sammarbete med: WWW.ADVAN.SE - APP - Officiell återförsäljare av produkter från Rays wheels, Top Secret och Robson!