från 89och uppåt är det större stakar i b230 motorerna. om du ska plocka ur "300" hk så håller det.
köp 2 orginaltopplockspackningar och sänker komper till 8,77:1 i stället för 9,8:1.
En FT har 8,7:1 i komp.
lägg på en packning på plats och sen lägger du på ett lager med linolja och sen den andra då drar dom ihop sig redigt.
Sen kör du på ett 940 grenrör med 13c på.
oljan till turbon tar du ifrån oljetryckskontakten.
oljereturen svetsar du i sumpen. se till att den hamnar över oljenivån annars får du blårök.
Röret som svetsas ska minst vara 12mm invändigt för att du inte ska få blårök ifrån det.
Köp en ställbar bränsletryckregulator och ställ upp trycket.
köp v70t5 spridare och kör med.
E85 för att minska spikningsrisken.
Allt detta gör du på en dag.
_________________________________________
Varför köra rakt fram när man kan köra på tvären.
__________________________________________