jag tänkte jag skulle montera en jappsdämpare på min s70 2,5t. tänkte jag skulle köpa en från stylingbutiken.se. ska jag sattsa på en med 2,5" anslutning eller 3" anslutning? vill ju ha den som låter goast! blir det för stort med 4,5" utblås?
jag tänke montera den på mitt orginal system, det är väll 2,25" på det eller har jag fel?
O jag som tänkte sätta volvo dämpare på min supra.... (Skojjar bara, jag är inte mycket för Japs på varken Vovlo eller Saab..) Men det är ett fritt land.
jag tog bort sissta burken på min 940 men på s70 sitter det ingen burk därbak. jag frågade inte om det passade med japps på volvo eller saab för det tycker jag att det gör jag vill bara ha svar på vilken man skulle välja.
d va ju nått av d fulaste jag har sätt men så hade inte jag tänkt montera på min isåfall det hoppas jag ni förstår!!! grehjen e att jag vill ha ett stort utblås och en gött ljud, tills jag skaffar ett 3" system....
d va ju nått av d fulaste jag har sätt men så hade inte jag tänkt montera på min isåfall det hoppas jag ni förstår!!! grehjen e att jag vill ha ett stort utblås och en gött ljud, tills jag skaffar ett 3" system....
Om det är det enda kravet du har så finns det ju billigare sätt att lösa det på Slopa en dämpare och köp något snyggt stort utblås.
du mommer inte få mer ljud i den för du sätter ditt en japps dämpare ... för då måste du ta bort orginal burken som sitter undra bilen först .. annars så sätter du ju ditt en dämpare till ju
Tycker som många andra att japsdämpare inte kommer göra sig något bra på din volvo.. men det är ändå du som väljer i slutänden vad du tycker är snyggt och vad du vill ha på din kärra Amit, hahaha vilken bild du fick!
jag har japps på min s70. dock måste du ta bort den stora ljuddämparen efter katten annars låter det inget. kolla filmen om du vill veta lite hur de låter
Jag har det på min volvo, visst det är en rak 6:a så det är ju inte helt fel dock har jag ingen bild, men en film när ja gasar lite
http://www.blocket.se/vi/14878894.htm?ca=8_s OBS TITTA INTE PÅ ANNONSNEN! bara på filmen, kollar ni på annonsen bryter jag mot anonnseringsregeln, jag har bara filmen där så... @ moderator. ne jag blir inte arg om du tar bort mitt inlägg. Men var snäll
O jag som tänkte sätta volvo dämpare på min supra.... (Skojjar bara, jag är inte mycket för Japs på varken Vovlo eller Saab..) Men det är ett fritt land.
hehe jaså har ju japps på min saab 99 dock inte på bild än men de kommer...
hehe jaså har ju japps på min saab 99 dock inte på bild än men de kommer...
Lika illa.. O jag gillar saab så i detta fallet är det verkligen förbjudet