2252
Sök

Ta av dörrlist och kåpa under ratten, BMW E46

185 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
Tja. Hur i h******e får jag av listen som går nere vid dörren? Tänkte lägga kabel till baslådan där nämligen smile Sitter den med clips eller? Och kåpan under ratten?? Skruvade av alla skruvar men den lossnade inte, tack vare en konstig "sak" som sitter längst till höger, som inte går att få av/ut. Inte en skruv eller liknande. Försökte få ut den genom att använda mig av en skruvmejsen och "bända" av den, men det gick inte heller...

329 Inlägg
4 februari 2008
rich86 skrev:
Tja. Hur i h******e får jag av listen som går nere vid dörren? Tänkte lägga kabel till baslådan där nämligen smile Sitter den med clips eller? Och kåpan under ratten?? Skruvade av alla skruvar men den lossnade inte, tack vare en konstig "sak" som sitter längst till höger, som inte går att få av/ut. Inte en skruv eller liknande. Försökte få ut den genom att använda mig av en skruvmejsen och "bända" av den, men det gick inte heller...

pröva med mer våld listerna brukar bara vara att dra rätt upp iallafall.. brukar sitta 3-4 clips bara...

alt2 är att man åker till en BMW verkstad och frågar dom. dom har ju spräng skisser på allt.

alt3 är att man lämnar bilen till någon som kan.
Senast redigerat av Herr Nilsson (4 februari 2008)

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu

Sök