2468
Sök

Lungnande läkemedel?

198 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Som rubriken lyder, finns det någon som vet någon bra recept fritt läkemedel som man  blir lugn av, är så uppe i varv jämt? smile

302 Inlägg
7 februari 2008
provat dricka brännvin?

406 Inlägg
7 februari 2008
valerina forte, är ju "sömn piller" man blir lite segare ialf smile finns på en del bättre matbutiker och hälsokost butiker smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

198 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Gujen skrev:
valerina forte, är ju "sömn piller" man blir lite segare ialf smile finns på en del bättre matbutiker och hälsokost butiker smile

funkar eller?

406 Inlägg
7 februari 2008
Golf3 skrev:
Gujen skrev:

funkar eller?

Är själv en stressad typ hehe... tycker de fungerar lite granna, man ska ta 4st står det men kör 5st smile så blir man lite segare 30-40min senare smile är ju naturläkemedel så inget man däckar av hehe smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
7 februari 2008
Haldol  !! smile

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

307 Inlägg
7 februari 2008
Kamomilldroppar/kamomillte.
5 kamomilldroppar i ett litet snapsglas me vatten hjälper rätt bra smile
Iofs inget läkemedel, men lugnande är det.
Senast redigerat av hup__ (7 februari 2008)

Idiot..
285 Inlägg
8 februari 2008
Gujen skrev:

Fungerar inte,Har sömnproblem så jag har testat dem flesta receptfria och  jag tror det är "Placebo-Effekten".
Men nu har jag fixat tid för att få riktiga piller som förhoppningsvis ska fungera bättre

Bildrulle
499 Inlägg
8 februari 2008
Som med dom flesta såna läkemedel så funkar dom inte på alla. Du kan ju prova om du känner för det. Vissa slocknar direkt av Valerina Forte, en del blir bara dåsiga, andra känner ingenting

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

4 554 Inlägg
8 februari 2008
Nattugglan skrev:
Gujen skrev:

Fungerar inte,Har sömnproblem så jag har testat dem flesta receptfria och  jag tror det är "Placebo-Effekten".
Men nu har jag fixat tid för att få riktiga piller som förhoppningsvis ska fungera bättre

vem ska då hålla ircn vaken på nätterna om du ska börja sova då big_smile

Sök