3116
Sök

Hjälp Med Fälgar, Audi 100!!!

Fader
8 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
Nu får ni hjälpa mig här!

Köpte förra veckan en ny bil...Audi 100 Avant 1988...va tvungen att ha bil så barnvagn o hund får plats..

Med bilen fick jag med 4 st fälgar med sommardäck........snygga som rava är dem....Audi däck vad jag kan se eftersom de har en platta som täcker bulthålen med Audi märket......
bakom plattan är det 8 bulthål?!?!?!?!?! Kan detta vara rätt...
Däcken som är på har dimensionen 205 65R15

Hör inte för fem öre hemma i fälg&däck världen......Men på insidan av ena ekern på fälgen står det JP Wheels AB..............antar att det är tillverkaren...som gick i konkurs och idag ägs av Tunaverken..hmmm..
Har sökt över hella world wide web men jag kan I.N.T.E hitta dessa fälgar!!!!!!

Jag har inget intresse av att ha dem kvar eftersom jag redan har en uppsättning däck och fälgarna intresserar mig inte........................

jag har tänkt att sälja dem och jag behöver ett pris som jag kan sätta dem på........
Ska försöka lägga upp bild på mitt galleri.........

tacksam om någon vet vad dessa fälgar kan vara för något.

Skriv till min mail leomarkovic@hotmail.com

Tack!

ElectroRaggare
885 Inlägg
11 februari 2008
Det är en vanlig eftermarknad JP fälg med variabelt bultmönster.
Sen är det bara en passande kåpa med audimärket på smile

Lägg upp en bild så är det säkert någon som kan identifera dem.

Men det är ju 15" med "högprofilsdäck" så i fint skick kan man nog kränga dem för ~3000 kr kanske, lite med tanke på vilka bilar de passar.

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Fader
8 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
oook.......Men det låter ju bra....Men det är alltså inte sagt att det ska sitta 8 bultar i??? Eller har jag missförstått?

1 297 Inlägg
11 februari 2008
nä 4 åt gången.. men de passar säkert 2 olika typer, 100/4 och 108/4 kanske smile

Fader
8 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
ok.....ja jag får försöka kränga de här...
Kan tänka mig att de hade varit rätt snygga på en a3 eller s4/s6

Sök