Hur kan man sitta här och gissa vilken bil och vilken förare/passagerare som har dött? Jag fattar inte vitsen med det hela, lika så hur man kan "gissa" hur det har gått till... Alltså nu snackar vi om en person som har somnat in och lämnat alla andra bakom sig, som släkt, vänner, familj m.m.... Låt grabben eller tjejen vila i frid och tänk på dens anhöriga om den personen har nån garaget användare så kanske man ska låta bli att spekulera en massa om dennes bror/syster/mamma/pappa loggar in för att ta bort bilen eller info om denne person. Hur kul skulle ni tycka att det var om ni hittade en massa spekulationer om eran släktings död pga en bilkrasch? Nä håll era tankar om sånt för er själva och låt han/hon vila i frid där uppe och vaka på sina anhöriga samt vänner... Och nej jag är inte kristen men jag kan inte låta bli att skriva av mig när jag såg era spekulationer. RIP everone....
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391