2590
Sök

globala uppvärmningen är bluff

Better than God \o/
1 883 Inlägg
13 februari 2008
richardoo290 skrev:
MrTurbo skrev:
Ännu en film som visar hur man kan lura folk att tro på precis vad som helst bara man vinklar det rätt och påvisar antagna fakta. Precis som 9-11. *pust*

så du tror hellre på aftonbladet/Al Gore och politiker?
man kan lura folk att tro på precis vad som helst bara man vinklar det rätt och påvisar antagna fakta.

Man måste inte gå på sådant ANDRA vill att man skall tro på.  smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Master
179 Inlägg
13 februari 2008
"The whole global warming business have become like a religion. People who disagree are called heretics. I'm a heretic." - Nigel Calder

Att koldioxid skulle vara orsaken tror jag verkligen inte på. Allt är Jordens naturliga rytm.
Men det här är ju bara ett sätt för USAs regering att få färre att använda bilar m.m.m.m. Samt att media tjänar på det. Det var ju likadant som när akrylamiden kom ut. Plötsligt var det livsfarligt att äta chips, stekt och fet mat. Men det är ju inget man hör något om längre. Bensinpriserna höjs, gissa varför..
USA försöker ju styra Världen men dom har ju lite svårt att inse att det finns folk som är smartare än vad dom är.
Senast redigerat av Deathcore (13 februari 2008)

340 Inlägg
13 februari 2008
om alla människor som har ett kylskåp kunde öppna den fem minuter om dagen så har vi säkerligen löst problemet.

102 Inlägg
13 februari 2008
Detta är ju ett för stort ämne för att forskarna ska kunna komma överens om något.
Finns inga bevis än utan mest spekulationer och tomma hot. Men så fort dom kommer över något som verkar stämma och de flesta av dom är överens så kommer  jag lyssna och göra vad jag kan själv som individ.

Sök