golfarn_nr1 skrev:
Bättre 0-100 tider, bättre vrid, bättre respons mm.
Denna prestanda modul fungerar direkt på din bil och kommer att göra den snabbare för en liten peng. Fungerar på bilar som är bensindrivna och har insprut årsmodeller från 1988.
Med prestanda modul medföljer en noggrann beskrivning av installationen och kommer inte ta mer än 5 minuter att installera UTAN verktyg. VEM som helst klarar denna enkla installation.
Vi Garanterar att du för denna peng inte kommer att göra en bättre affär.
Se bilden nedan för en färdig installation.
En enkel förklaring av hur den fungerar:
Har du någonsin märkt att din bil är piggare när det är kallt utomhus och funderat varför den inte alltid kan vara så pigg? När modulen är installerad sänder den en signal till ECU boxen precis som den gör när det är kallt då justerar ECU boxen luft/bränsleblandningen vilket förbättrar din bils hk/vridmoment, väldigt enkelt ock säkert.
Väldigt enkelt att montera och montera bort för servicar mm.
Kontakta oss per mail för beställning/frågor.
Fri Frakt inom Sverige.
Pris: 250:-kr
vid köp av 2st = 400:-kr
Några kommentarer vi fått gällande denna modul från kunder:
*jag vill tacka för en fin produkt och den fungerar jätte bra, jag kommer att rekommendera den till mina vänner. MVH Roger.
* Snabb leverans, Bra beskrivning, Fungerar perfekt, Rekommenderar denna. 5+
Modulen passar följande bilmärken:
AUDI, ALFA ROMEO, BMW, CITROEN, DAEWOO, FIAT, FORD, HYUNDAI, HONDA, KIA, LAND ROVER, LEXUS, MAZDA, MERCEDES, MG, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, ROVER, SAAB, SEAT, SKODA, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, VAUXHALL, VOLKSWAGEN, VOLVO. ETC ETC ETC.