Decibel skrev:
Herr Nilsson skrev:
Decibel skrev:
Ja, nu börjar tråden nästan bli lite löjlig.
Spela högt, sure, i viss mån har det med elementen att göra, vissa klarar det bättre än andra.
Att det inte spelas högt med MDS har nog med att göra att det finns likvärdiga och inte bättre grejjer för samma peng, men att säga att MDS inte kan spela högt är nog dagens bullshit.
Bara för att man har effekt och dyr bas säger inte det att man automatiskt kommer spela högt, det krävs lite till...
Och nej, jag gillar inte heller MDS, men nån gräns finns det väl
oki nu förstår jag inte vad du menar.. är det därför dom gör en egen klass där bara mds prylar få vara med.. nu får ni fan ta och ge er...
men men ni har precis tagit er en utmaning...(men är väl ingen som vågar ställa upp som vanligt massa skit snak på forum. såna som kan allt när dom sitter vid datorn...) en bil med mds saker mot en bil med ett annat märke för max 10 000:- kör efter dom reglerna som fins i den klassen spelar ni högre med mds så kan vi börja diskutera men så länge dom inte vågar ha in andra märken så nej... kan köra både db och espl....
Inte nog med att du inte verkar förstå vad jag skrev, du läste nog inte.
Som jag skrev så finns det andra alternativ som är bättre än MDS för samma pengar, så varför nyttja något annat än de om man ska köra i en prisbegränsad klass ?
Ska man ha mest ljud för slantarna i t.ex. 10.000kr klassen precis som du säger så väljer man det som ger mest ljud för pengarna, och MDS är inte en av dem.
MEN, fortfarande så är det inga som helst problem att spela högt med MDS, vilket du påstår.
Sen att folk inte använder det i tävling, det är en helt annan saga.
ja du skrev att det fans andra alternativ än mds men problemet är ju att dom inte vågar släppa in andra märken i sin klass...får endast tävla med mds... är det fri konkurans eller har dom ett eget monopol på sina saker?? för då har dom ju ingen att komma med. nämna en ända bil som har spelat högt med mds saker...
ända gången jag har sett en mds bil på en tävling för utom sina egna så kom dom sist och den bilen ska väl vara något extremt.... längst ner på sidan så ser ni Mds Basspatrol (sist....)
http://www.termpro.com/asp/members2.asp … amp;Page=2
Senast redigerat av Herr Nilsson (15 februari 2008)
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu