hur får man upp låset på bilradion?

Volvo740GLT
20 februari 2006 · 12 Inlägg

jag undar bara hur man kan få upp en bilradio om det har varit kod på den och så har man inte koden till den. min granne har så i sin bil och jag undar då hur vi ska kunna låsa upp den?

Volvo 740 power for life
fire_wizard Avstängd
20 februari 2006 · 185 Inlägg

va är det för bil? är det orginal..

timpan_87
20 februari 2006 · 781 Inlägg

fire_wizard skrev:
va är det för bil? är det orginal..

spelar väll ingen roll va de är för bil tongue hehe är väl va de är för radio som spelar roll.

ring till tillverkaren.

ex är de en sony sterio så ring dom.
kan finnas knepp annars blir det omprogramering och det är oftast dyrt.

är de en volvo sterio så kontakta dom för suport. är lättast så

toXXy Kanonsnubbe
20 februari 2006 · 168 Inlägg

Jag har samma problem med en Kenwood stereo jag har.
Har tappat min lilla lappa med stöldskyddskoden.

Har ringt o snackat med kenwood men dom skall ha ca-600-1000kr för att ta emot den och ge mig en ny kod.

Lär ju alltid behöva skicka in den oavsett tillverkare, dom ger ju knappast tips via telefon ifall det är stöldgodds. Sen kvitto är bra att ha.

mvh
nicklas.

Senast redigerat av toXXy (20 februari 2006)

timpan_87
20 februari 2006 · 781 Inlägg

toXXy skrev:
Jag har samma problem med en Kenwood stereo jag har.
Har tappat min lilla lappa med stöldskyddskoden.

Har ringt o snackat med kenwood men dom skall ha ca-600-1000kr för att ta emot den och ge mig en ny kod.

Lär ju alltid behöva skicka in den oavsett tillverkare, dom ger ju knappast tips via telefon ifall det är stöldgodds. Sen kvitto är bra att ha.

mvh
nicklas.

kanske går om du har kvitot. möjligt dom ger ut det då. måste ju finnas en registrerad kod någon stans

Ullberg
20 februari 2006 · 154 Inlägg

Va är det för sterio? För det finns program som räknar ut koden till vissa sterios! smile

Nissan Is The Name, Primera GT Is The Game...
toXXy Kanonsnubbe
20 februari 2006 · 168 Inlägg

timpan_87 skrev:

toXXy skrev:
Jag har samma problem med en Kenwood stereo jag har.
Har tappat min lilla lappa med stöldskyddskoden.

Har ringt o snackat med kenwood men dom skall ha ca-600-1000kr för att ta emot den och ge mig en ny kod.

Lär ju alltid behöva skicka in den oavsett tillverkare, dom ger ju knappast tips via telefon ifall det är stöldgodds. Sen kvitto är bra att ha.

mvh
nicklas.

kanske går om du har kvitot. möjligt dom ger ut det då. måste ju finnas en registrerad kod någon stans

Nej det gör dom inte.
Du måste alltid skicka in den, iaf hos kenwood.
Jag har kvitto också.

740bonnaracing
21 februari 2006 · 2 Inlägg

Inlägg raderat av admin

Senast redigerat av chrizz (21 februari 2006)

Ullberg
21 februari 2006 · 154 Inlägg

Skriv till mej vad det är för sterio och vad den har för serienummer så kanske jag kan fixa fram koden...tror jag ska ha programmen kvar för att räkna ut koder! Men skriv till mej så ska jag kika om jag kan fixa de! smile

Nissan Is The Name, Primera GT Is The Game...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang