Söker min föredetta Golf II GTI 8v Den såldes först till Ö-vik sen Härnösand sen när jag kolla upp vem som ägde den nu via sms så går den tydligen i Sandviken. Ägaren eller nån som känner till han får gärna kontakta mig via pm, vore skoj och veta hur bilen ser ut nu och om det finns några planer för den Just ja reg nr också, CDE960..
Projekt 900hk 2JZ-GTE www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Njäae, la ju inte ut några större summor pengar på den men det var ju första bilen och man la ner en hel del timmar på den så man har ju kvar lite känslor för henne, plus att den var ju grymt roliga att köra Vore kul och veta om den nya ägarn (fredrik) tar hand om henne lika som jag gjorde Det jag gjorde åt den var att fräscha upp den invändigt mest, såg fördjävlig ut! Aldrig sett så mycket hundhår i en bil nångång. Kan slänga upp några bilder på den så ni får se hur den såg ut
Den vart lite mer rensad invändigt ändå, den var faktiskt helt tom innuti Vart helt kalrt mycket fräschare och luktade bättre när man satt ihop den igen. Ägarna innan mig hade dessvärre inte sköt om den så värst bra på vissa grejer.
Före och efter bild