2758
Sök

vad vet ni om den nya skype phone?

2 600 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
hej ja dags för en ny telefon och undra om nån vet hur dessa mobiltelefoner är kankse nån som har en sådan eller känner nån som ha som kan berätta hur dom är?

http://www.tre.se/templates/MobilePage. … nt=prepaid

gör som jag kör gubba racer=)

72 Inlägg
2 mars 2008
Skypeluren saknar kamera på framsidan så är du ute efter den traditionella 3G videochatten är denna telefon värdelös..

Länk till ett litet klipp om skypeluren:
http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.129168

ılı.lılı.ılı NEXZON ılı.lılı.ılı

2 600 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
jag är inte ute efter video samtal utan mera vanlig telefon me hyffsat bra kamera tongue

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
2 mars 2008
klimpan skrev:
jag är inte ute efter video samtal utan mera vanlig telefon me hyffsat bra kamera tongue

Då ska du ha en Sony Ericsson eller Nokia. Min gamla k610 kunde ta RIKTIGT bra bilder. Och även min nuvarande Sony Ericsson w960 tar riktigt bra bilder smile.

Mvh.

Allt för den där jävla hatten!

72 Inlägg
2 mars 2008
okej. ifall jag var i dina kläder skulle jag satsa på någon av sonyericssons telefoner med 3.2 megapixelkamera.. skypeluren har ju inget vidare utseende, menyerna är rätt kassa på den

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
2 mars 2008
nokia n95 har ja och den tar bra biler! 5pix.. Eller så finns ju sony ericsson K850 med 5 pix.. men vet inte ett skit om den tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

72 Inlägg
2 mars 2008
sonyericsson har en 5 mpx telefon på g (g900) den verkar hel nice..

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
2 mars 2008
Har med en N95 och den tar rätt bra bilder, tog några idag på min nya CF-panel. Spana in dom bilderna om ni vill tongue  alla bilder jag tagit på bilen är förresten tagna med min N95:a.

Den tar ju inga superbilder men helt klart riktigt bra för en mobiltelefon.

Nya N95 8GB har dessutom en riktig blixt vilket den gamla (min) inte har utan bara en lampa så ska du ha en smartphone med bra kamera, satsa på en N95 8GB.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

2 600 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
är ju en pris fråga sony eriksson och nokia är rätt dyra av sig.  min nuvarnde telefon ha 1,3 megapixel och är en lg telefon. så skyp telen borde vara bättre än den jag ha nu ?

6 170 Inlägg
2 mars 2008
klimpan skrev:
är ju en pris fråga sony eriksson och nokia är rätt dyra av sig.  min nuvarnde telefon ha 1,3 megapixel och är en lg telefon. så skyp telen borde vara bättre än den jag ha nu ?

LG + 1,3 MP = LG U880 ??  den skit-telefonen big_smile  har en sån från tre själv, såfort jag fick lite pengar över och N95 kom ut köpte jag en Nokia N95 cool

Gamla N95 kostar ju inte mer än lite mer än 4000kr olåst, köper du den från tre bör du väl få en rätt human månadsavgift eller ??

Men iaf, ja, Skypeluren lär ju ta bättre bilder än din nuvarande även om MP inte är allt.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

2 600 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
precis en lg u880 tongue kan hålla me om att det är en skit tele glapp i luckan och massa annat skit tongue på tal om skit nån som vill kpa den haha (; få kolla lite på andra mobiler se vad jag kan hitta men är lite sugen på den skype telen men få se . nån som vet nått om den nya eriksson k850 ? om den är bra och vad priset ligger på ?

6 170 Inlägg
2 mars 2008
klimpan skrev:
precis en lg u880 tongue kan hålla me om att det är en skit tele glapp i luckan och massa annat skit tongue på tal om skit nån som vill kpa den haha (; få kolla lite på andra mobiler se vad jag kan hitta men är lite sugen på den skype telen men få se . nån som vet nått om den nya eriksson k850 ? om den är bra och vad priset ligger på ?

Hehe, vi kan ju byta.

Din LG U880 mot min Motorola A835 lol

Moto A835 var ju den första tre-mobilen dom hade, stor som en tegelsten är den big_smile

Jag har faktiskt haft Tre sen dom kom till sverige, fan det är ju längesedan nu hmm

684 Inlägg
2 mars 2008
Jag har sony ericsson k810i med 3,2 megapixel. Tar riktigt bra bilder, har även bra blixt och autofocus.

Bra kameramobil smile

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

2 600 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
klimpan skrev:

Hehe, vi kan ju byta.

Moto A835 var ju den första tre-mobilen dom hade, stor som en tegelsten är den big_smile

Jag har faktiskt haft Tre sen dom kom till sverige, fan det är ju längesedan nu hmm

haha nej tack tongue

6 170 Inlägg
2 mars 2008
klimpan skrev:
TBOC_Razor skrev:
klimpan skrev:

Hehe, vi kan ju byta.

haha nej tack tongue

sad

2 600 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
klimpan skrev:
TBOC_Razor skrev:

Hehe, vi kan ju byta.

haha nej tack tongue

sad

vill gärna ha en ny telefon södu tongue (; ha ni några andra tips på bra telefoner ?  länka gärna om ni orka och kan .

Sök