3524
Sök

Huvudenhet Pioneer 7900 DEH-P7900UB

19 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
Hejsan, någon som har denna stereo? Nöjd med den?

Haeh =)

5 Inlägg
5 mars 2008
Prexis köpt Soundvisions sista ex. för 2300 :- Hittills mkt nöjd! Enda grejen är att jag blir tokig på Displayspelet som pågår hela tiden. Det verkar inte gå att stänga av utan endast byta mönster :-(
Smidigt med USB-minne kopplat till usb-porten på stereon =1500 låtar att välja mellan wink

/Patrik

Leg. nöt
460 Inlägg
5 mars 2008
Nöjd e ja verkligen me den enheten.. men säger som gameburg att de e välidigt irriterande displayspelet som pågår hela tiden.. Mycket bra att man de finns USB-port, då slipper man ju göra nya skivor hela tiden.

SAAB

19 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
okej okej, har också precis köpt en men inte kopplat in. ville bara kolla om folk var nöjda ;p

Haeh =)

Leg. nöt
460 Inlägg
6 mars 2008
Swedenrockers skrev:
Stäng av displayspelet då. Tändning på, apparaten avstängd. Tryck in multi-control tills det står language select. Vrid multi-controlen tills det står demonstration. Tryck på multi-controlen för att stänga av demo. Vrid multi-controlen vidare tills det står reverse mode. Tryck in multi-controlen för att stänga av omvänd indikering (inverterad display). För att byta/stänga av de olika displaymönstrena så starta apparaten, tryck in multi-controlen, vrid tills det står entertainment, tryck in multi-controlen och vrid för att välja förgrunds och bakgrundsdisplayen.

om jag förstår rätt pratar om det med att stäng av demovisnnigen när steron e avstängd.  inte displayspelet som är när steron är igång..?  har ja förstått rätt lr fel...?hmm
Senast redigerat av 740Rob (6 mars 2008)

SAAB

Diamond
540 Inlägg
6 mars 2008
jag har den stereon..  den är fan med bäst..  och kopplat min ipod, så har tillgång till en massa jävla låtar;)

I'm Rick James Bitch!

Leg. nöt
460 Inlägg
6 mars 2008
Swedenrockers skrev:
740Rob skrev:
Swedenrockers skrev:
Stäng av displayspelet då. Tändning på, apparaten avstängd. Tryck in multi-control tills det står language select. Vrid multi-controlen tills det står demonstration. Tryck på multi-controlen för att stänga av demo. Vrid multi-controlen vidare tills det står reverse mode. Tryck in multi-controlen för att stänga av omvänd indikering (inverterad display). För att byta/stänga av de olika displaymönstrena så starta apparaten, tryck in multi-controlen, vrid tills det står entertainment, tryck in multi-controlen och vrid för att välja förgrunds och bakgrundsdisplayen.

om jag förstår rätt pratar om det med att stäng av demovisnnigen när steron e avstängd.  inte displayspelet som är när steron är igång..?  har ja förstått rätt lr fel...?hmm

Båda delarna faktiskt. Den första beskriver stereons demo när den är avstängd, mittenbiten är inverteringen av displayen och sista delen är displayen när stereon är på.

Okej.. då förstår ja precis.. får ta å pröva dessa tips när ja får tid till det..

SAAB

5 Inlägg
6 mars 2008
Swedenrockers skrev:

Aha det där med reversemode hade jag missat, ska kolla det när jag åker hem idag, tack för tipset!

Mvh
Gameburg

2 123 Inlägg
6 mars 2008
Eller så trycker man bara på disp när displayspelet går så stänger det av sig wink

Avdelningschef Media Markt
220 Inlägg
6 mars 2008
Den är helt okej.. Men Pioneer har precis släppt en ny serie.
Den är riktigt grym, och snygg också. Fick in dom för 2 veckor sedan.

Volvo V50 "R-Dawn"

410 Inlägg
6 mars 2008
diamond_ skrev:
jag har den stereon..  den är fan med bäst..  och kopplat min ipod, så har tillgång till en massa jävla låtar;)

behöver man köpa till extra kablar till den stereon för att kunna få ipodstyrning direkt i stereon eller är det bara att tuta och köra? För det är lite irriterande nu när jag har vanlig line in på min stereo och fiffla med en ipod när man kör för att byta låt.

2 924 Inlägg
6 mars 2008
Jag har funderat på denna enheten ett tag men inte slagit till än men nu verkar den ju blivit prissänkt smile

Designen tycker jag är helt okej och enda skillnaden på denna och nya DEH-P7000UB verkar ju vara designen och IP-buss anslutning som jag känner att jag klarar mig utan(?) eller vet nån om det finns fler skillnader?

~ Life is short, have FUN! ~

Sök