Skapligt pantad Ford VD... Sa att man behövde nya navkapslar för att det ska gå lättare att byta däck vid punka... Fan vad han försökte slingra sig men framstod som en idiot.
Förjävligt att försöka lura en tjej på pengar bara för att hon inte kan något om bilar.
Med facit i hand så finns det ingen som helst anledning att köpa en bil från någon av dessa tillverkare när det finns alternativ som är så otroligt mycket bättre på alla sätt. Skulle aldrig våga köpa tex en VW eller Ford med tanke på att det verkar kunna blir hur dyrt som helst, ganska komiskt att det är betydligt billigare att äga och serva en sportbil än en vanlig familjebil...
Otroligt att det säljs så mycket nya bilar från tex. VW när alla vet att verkstäderna legat i botten år efter år...
Att Toyotaverskstäderna ligger i topp förstår jag. Försöker inte lura folk, mig ringde dom och frågade om dom skulle låta bli att byta en del som inte var sliten men som normalt byts vid storservice och på det tjänade jag 600kr plus att dom alltid gör det som ska göras och lite till.
Det värsta var väll Golfen där det skulle gå på 2000kr för att byta två belägg, hur fan är dom funtade ? Jag fick en storservice med kamremsbyte för 3800kr och då är det ändå en sportbil som definitivt inte är billigare att serva än en dussinbil... Köp rätt märke och spara mycket pengar, hehehe.....
Senast redigerat av mrcelica (24 februari 2006)
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....