3065
Sök

Hur många p-böter får man få innan körkortet blir indraget?

39 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Som rubriken lyder!!
jag har hört att man kan bli av med körkortet/få indraget körkort ifall man får för många pböter?så
hur många p-böter får man få innan körkortet blir indraget?

Med.lem
3 759 Inlägg
7 mars 2008
Det låter smått otroligt att man skulle kunna få indraget KK för barkeringsböter..

Kanske om du ställer dig på handikappsparkeringar, i annat fall blir det nog bara vanliga böter.
Vart har du hört det?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

39 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Okej! Nä min lärare sa det till mig för at jag felparkerade på skolan! Men aa han brukar ljuga så jag skulle inte förvåna mig ifall han har kommit på det själv! ville bara veta ifall det var så osv...

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
7 mars 2008
Du kan få hur många parkeringsböter du vill. det blir du inte av med kortet för.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

Smålänning
7 883 Inlägg
7 mars 2008
Inte sålänge du betalar böterna i tid ia alla fall smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

11 Inlägg
7 mars 2008
du kan va lugn.. du kan få hur många p-böters som helst utan att kortet ryker....

140 Inlägg
7 mars 2008
Får man tillräckligt många så får man till slut en egen parkerigs ruta det fick i alla fall Mona Sahlin

285 Inlägg
7 mars 2008
fick 58 st på en gammal kärra jag hade,  var inga problem med körkortet.

Var klart imponerad att dom lyckas fösta alla på bilen smile

en satans jävla Volvo.

Thorssa
7 mars 2008
Parkeringsböter har inget som helst sammanhang med ditt körkort. Parkeringsböter är ju knutna till bilen och den kan ju vem som helst ha kört även om det är du som står på den.

118 Inlägg
7 mars 2008
Thorssa skrev:
Parkeringsböter har inget som helst sammanhang med ditt körkort. Parkeringsböter är ju knutna till bilen och den kan ju vem som helst ha kört även om det är du som står på den.

Precis!

3 650 Inlägg
7 mars 2008
Ravestream skrev:
fick 58 st på en gammal kärra jag hade,  var inga problem med körkortet.

Var klart imponerad att dom lyckas fösta alla på bilen smile

FYYYfan yikes parkerade du fel å drog iväg på semester i 2 månander lr? tongue

Sök