3608
Sök

DVD'n dör när motorn är igång!

7 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
Jag har köpt en HC6077 från www.humanhabit.com. Har ett problem med den dock. När motorn är igång så funkar det inte att spela upp videfilmer. Då dör skärmen. Någon som vet hur man beter sig för att koppla bort detta?

5 089 Inlägg
8 mars 2008
brukar finnas en kabel som ska jordas till handbromsen så att man bara kan se på film när handbromsen är dragen(är väll till så att inte feta amerikanare inte ska stämma dom när dom tittar på film på motorvägen). Kan vara så enkelt iaf.

\Lindgren

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
8 mars 2008
Ja sätt den kabel på jord så fungerar de sen ! smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
9 mars 2008
Hade samma problem nyligen med min sterio.. Eller de stog bara "Only Audio" när jag hede in dvd skivor med musikvideo.  Men de är som dom övriga här säger. Man måste koppla den dill handbromsen för att den ska funka. Och du funkar den bara när handbromsen är åtdragen. Är av säkerhets orsak dom inte vill att man ska köra omkring å se på film tror jag. Men de är bara å jorda den kablen som skulle gå till handbomsen så funkar de iaf. Kabeln du ska dra va iaf ljusgrön på min Clarion sterio. Hoppas du lyckas!

MVH Sebban

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
9 mars 2008
bara att jorda alla kablar på samma ställe, trist för passageraren att inte kunna titta på film när du kör.

297 Inlägg
9 mars 2008
jag hade exakt samma problem med min takskärm tongue
i min bil så var det för dåligt med ström till skärmen , drog en plus kabel direkt från batteriet o sen dess har den funkat klanderfritt . Från början hade jag bara ström från nån kabel bakom cd-spelare , men det räckte alltså inte .

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

Sök