2902
Sök

Projekt nerlagt, nytt kommer

495 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
nerlagt
Senast redigerat av FoXxIe (23 juni 2008)

mig <3 vtec = sant

623 Inlägg
14 februari 2008
Ser bra ut.. Vart fick du tag på MTX steget??

nismo

King
82 Inlägg
7 mars 2008
nice bil och ett jävligt nice projekt detta är värt att följa! big_smile

Mercedes Benz C220 AMG Edition

325 Inlägg
10 mars 2008
nice projekt!smile hmm, bakkofångaren.. tongue hade nog satsat på att bygga den diskretare modellen med många fenor, som du hade upp på din sida smile

325 Inlägg
10 mars 2008
FoXxIe skrev:
elmer skrev:
nice projekt!smile hmm, bakkofångaren.. tongue hade nog satsat på att bygga den diskretare modellen med många fenor, som du hade upp på din sida smile

okej, så du tror inte på det där?smile det där är ju mest bara för att se på ett ungefär hur det kommer bli! det kommer nog ev bli med 3 fenor och att hela är i kolfiber! men tror du storleken är bra då? över hela böjen så att säga?

skulle det varit min bil och jag byggt den skulle ja följt den andra modellen smile men dendär kan nog bli riktigt nice också, ifall du har en shysst kolfiber vinge också kanske? som sticker ut lika mycket? ja vet inte.. smile det är din bil och du bygger som du tänkt, om inte det funkar så bygger du om, inte svårare än så wink
mvh elmer

369 Inlägg
10 mars 2008
kör orginal. keep it clean och njut ! smile

147 Inlägg
10 mars 2008
JDM stuk > Flashiga USA kjolar

147 Inlägg
10 mars 2008
FoXxIe skrev:
Hunda skrev:
JDM stuk > Flashiga USA kjolar

utveckla tack?smile

JDM stuk = Japansk styling, mugen kjolar, rota fälgar osv
Flashiga USA kjolar = Stora plastiga kjolar som inte alls liknar original

http://hondatyper.org/ep3.JPG
JDM stuk exempel

147 Inlägg
10 mars 2008
FoXxIe skrev:
okej, då är ja med!smile tycker du diffusor och så är Flashiga USA kjolar? cleant är snyggt som fasen men det kan ju även bli cleant fast att man har en diffusor:)

Om diffusorn är överdrivet stor och väl synlig, då sorteras den enligt mig i "Flashiga USA kjolar".
Men sitter diffusorn på original bakkjolen och är diskret och i kolfiber så, ja tack!

EDIT: Ett exempel
http://www.rallysportdirect.com/shop/images/CRW_8084.jpg
Senast redigerat av Hunda (10 mars 2008)

147 Inlägg
10 mars 2008
FoXxIe skrev:
Hunda skrev:
FoXxIe skrev:
okej, då är ja med!smile tycker du diffusor och så är Flashiga USA kjolar? cleant är snyggt som fasen men det kan ju även bli cleant fast att man har en diffusor:)

Om diffusorn är överdrivet stor och väl synlig, då sorteras den enligt mig i "Flashiga USA kjolar".
Men sitter diffusorn på original bakkjolen och är diskret och i kolfiber så, ja tack!

ja alltså den kommer ju inte så ut så där, det kan ja lova! dock kommer den vara lika bred! men tycker du det är för brett? det är det ja är osäker på. men det kommer inte stå ut lika mkt upp till och så! och i kolfiber kommer den bli:)

Nja, för brett skulle jag inte säga att det är men kolla på exemplet jag skickade i mitt förra inlägg så ser du vad jag tycker är ett gott exempel på en diffusor.

Allfixare
1 475 Inlägg
10 mars 2008
saknar min civic lite när jag läser=)

Sök