3815
Sök

nån som har erfarenheter av racimax??

145 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
Hej

undrar om nån har erfarenheter av racimax??
hur är de?

www.racimax.se

Mvh

badboy for life
356 Inlägg
13 mars 2008
den uppfattningen jag har om dom är att dom verkar seriösa hade en golg gti innan jag köpte min volvo.
Pratade med dom i slutet av oktober början av november förra året om trimmning av gti varken jag eller dom hade tid då så vi kom överens om att han skulle höra av sig till mig nu någton gång under mars.
Hade faktiskt glömmt det själv men igår ringde han och frågade om vi skulle boka en tid.
Så ja jag skulle kalla dom seriösa för skulle ett oseriöst företag bry sig om att ringa upp en efter ca 5mån nä tror inte det (OBS: gäller deras företag i stokholm och inte någon av deras återförsäljare )

leva bör man ändå dör man

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
13 mars 2008
Enligt förra ägaren så ska min V70 ha varit en experiment bil hos Racimax å dom ska ha lyckats klämma ur 340hk ur den, högst ossanolikt enligt mig, speciellt med tanke på att bilen endast laddar 0.5 när overboost funktionen slutar (AUT) å inte alls e så överdrivet pigg...

Visst, den kickar på ganska duktigt i början men sedan tappar den massor när man ligger strax över 100kmh

Jag har skrivit mejl till Racimax å frågat om min bil är chippad hos dem men dom svarar inte...

145 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
de har ju motorgaranti så det kan ju inte va skit!

Kanske borde testa smile

Mvh

Sök