3091
Sök

"Polisen beslagtog porr-bilder på motormässa"

442 Inlägg
23 mars 2008
jonesono skrev:
TBOC_Razor skrev:
KHRacing skrev:

väldigt bra formulerat av dig tycker jag.

Tänk om fler tänkte som dig istället för att anse att tjejjerna har sig själva att skylla.

k

Hehe tackar. Men det är väl inget speciellt svårt, det är ju bara att läsa artiklarna ordentligt innan man snackar.

Dock verkar det ju som att ganska få faktiskt gör det lol

Vi har att göra med garaget-användare (många är i åldern 16-19 år), vill se porr för det är spännande och tänker i efterhand. Dvs, många skiter fullständigt i att läsa om hela händelsen. Men men, folk växer väl upp.. hoppas jag.

mm, prata för dig själv du cool ÄNDA sen första inlägget så har det varit en dum tråd pga att ingen här var där och såg hur det gick till, om jag inte missat ngt i tråden... Så vem faan bryr sig?! Kan ju lika gärna skämta till tråden medans ni "seriösa" filosoferar om hur dom tänkte och hur det "egentligen" gick till, det är ju såna som ni som sprider ryckten runt omkring som inte ens stämmer. Så fortsätt filosofera ni. tongue

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
23 mars 2008
hummer89 skrev:
jonesono skrev:
TBOC_Razor skrev:

Hehe tackar. Men det är väl inget speciellt svårt, det är ju bara att läsa artiklarna ordentligt innan man snackar.

Dock verkar det ju som att ganska få faktiskt gör det lol

Vi har att göra med garaget-användare (många är i åldern 16-19 år), vill se porr för det är spännande och tänker i efterhand. Dvs, många skiter fullständigt i att läsa om hela händelsen. Men men, folk växer väl upp.. hoppas jag.

mm, prata för dig själv du cool ÄNDA sen första inlägget så har det varit en dum tråd pga att ingen här var där och såg hur det gick till, om jag inte missat ngt i tråden... Så vem faan bryr sig?! Kan ju lika gärna skämta till tråden medans ni "seriösa" filosoferar om hur dom tänkte och hur det "egentligen" gick till, det är ju såna som ni som sprider ryckten runt omkring som inte ens stämmer. Så fortsätt filosofera ni. tongue

Inte för att jag skulle vara någon filosof, men jag ägnar mycket tid åt att analysera folk.. det har jag gjort i rätt många år nu.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Administratör
2 978 Inlägg
23 mars 2008
Och eftersom ni slutade prata om topic för länge sedan låser jag tråden.... !

En kopp av den svarta såsen...

Sök