2467
Sök

råd om bil, 5-6000

469 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
hej behöver lite råd om vad för bil jag ska köpa!! hade tänkt skaffa en skit bil för ca 5 - 6000 och göra iordning på fast bara interiör och exteriör men inte effekt eller prestanda bara ren styling.
någon som har ett bra förslag? har tänkt lite på en bmw 318 e30 rätt billiga och snygga när man får pyssla på dom:P

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

helt galen
388 Inlägg
27 mars 2008
enklaste är väl att kika på blocket, men får du en BMW som öht startar för de pengarna får du nog vara bra på att pruta...

Varför åka fort när man kan åka brett?

93 Inlägg
27 mars 2008
Andra tips är Omega A, Kadett GT, Mazda 323...dessa kan du hitta för de pengarna på blocket. De är ju ofta rostiga men sådant kan man ju fixa om det inte är jätteallvarligt tongue

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
27 mars 2008
Styla en Crescent cykel från 1958 annars, lär du få för dom pengarna, dra på lite neon o sånt där ljud så de låter som en moped (Y)
Annars e la japanska bilar billiga o så, om de finns kvar nåt mer än rost smile

469 Inlägg
27 mars 2008
Trådstartare
Volvotjej84 skrev:
enklaste är väl att kika på blocket, men får du en BMW som öht startar för de pengarna får du nog vara bra på att pruta...

du kanske aldrig läste att jag hade kollat på 318 inte nån 6 cylindrig bil! dem är rätt billiga både skattade och besiktigade:P

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"

539 Inlägg
27 mars 2008
ska man gå bara på in-/utseende så håller jag med Volvotjej84 att BMW E30 är bästa valet. Annars en Merca 190 kan vara ett alternativ.

Sök