omegaman1 skrev:
jonash skrev:
omegaman1 skrev:
läste just på lazzat att ni fick bilen o spela kvällen innan elmia . isf så är 145,9 i bassrace riktigt bra ! finns nog RÄTT mkt db o hämta
Ehh..jo. Med tanke på att det finns dem som spelar högre med 2st 12or och ett steg, för sisådär 1/10 av priset...
Än är jag inte impad.
mvh Jonas
finns ju folk som spelar detsamma med tiotummare med , MEN är inte porten/lådan rätt så spelar det ju ingen roll vad du har för basar . men det vet ju du . Menför o ha fått klart lådan på morgonkvisten innan elmia så tycker jag att 145,9 i bassrace är godkänt ! OCH som jag skrev i mitt inlägg "det finns RÄTT mkt db o hämta . Så jag tycker att du kommenterade mitt inlägg helt i onödan .
Ja kanske det. Men faktum kvarstår; det är ett demobygge som visas upp från ett märke och som skall skicka ett budskap. Klart kl 05.00 eller ej. Kanske man skulle ha rullat in dagen efter?!
Jag vet vad grabbarna är kapabla till därborta i Enköping. Och det där var ju som en bakfylla i Åmål ungefär....Jag är rätt säker på att Thomas innerst inne håller med mig...
/Jonas
Senast redigerat av jonash (29 mars 2008)
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!