Jag kör en Biltema billigaste med minneskort och USB, klockren enl mitt tycke. bra tryck i förstärkeren och funktionerna funkar som de skall. Överträffade faktiskt mina förväntningar.
Annars har/hade Netto en med 3" tft och DVD för 1500pix... kan kanske vara nått med :p
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Jag har den förra modellen med cd, usb och minneskort. Den funkar prima men jag stör mig på att man inte kan välja att spela en viss mapp, alla låtar lägger sig automatiskt efter varandra. Kanske är annorlunda på den nyare, den var ju faktiskt riktigt snygg med
Hade lätt köpt den med bara minneskort och usb i dagsläget för 495 spänn, använder bara mitt 4gb minneskort numera, ryms lagom mycket på det
Varför inte en billig Pioneer av senaste modell? Du vinner på kvalité i längden.
Eller en på utförsäljning? Köpte en billig på nardik.se för ett tag sen, var rea på den men fortfarande en modern spelare... För 1100 som jag gav är de inte politiskt korrekt att kräva mer av en sån spelare... Läser skivorna grymt snabbt och bra! Kanonsnabb leverans från nardik!