för å veta att skiten inte bromsade flödet , skulle passa på turbon bättre.... ge lite vissel från turbon :p och ville ha något som jag visste skulle sitta kvar ett par år
Elektriska spjäll är dock klart mycket bättre än sportrör om man är ute efter ljud, när man vill så kan man ha helt öppet (så det låter mycket mer än nått sportsystem) och när man sen kör långa sträckor då det blir jobbigt att ha bröl så stänger man spjällen så blir det tyst och fint.
V8'or låter iaf ruskigt bra helt öppet, vetefan hur porrigt t.ex en 4'a låter helt öppet dock.
Vad tror du om ett sånt till min kompressor? Effekt, Ljud, Pris, vart e billigast, kan du bygga ett
Funkar säkert bra med ett sportsystem till din, sen hur mkt effekt och ljud det blir beror helt på hur systemet är utformat och pris har jag tyvär ingen aning om, och nej tyvär jag kan nog inte bygga ett har bara byggt ett från grunden än sålänge och övriga har jag köpt modellanpassade .
450-500 hk med orginalsystem,vettefan asså:) det är väll en anledning, sen vill man ju ha gött ljud å snyggare slutrör mm
Du lär ju inte ha mer än ca 360 iofs. Men org system ink Downpipe är ju helt värdelöst på 3000GT. Känns väldigt märkbar skillnad efter byte. Så låter det ju mkt goare med lite muller och turbovin.