3694
Sök

Min gamla trotjänare.. 220D -74

172 Inlägg
15 september 2007
Trådstartare
Här har ni då min lilla compa..  :-)

Visstvisst lite sliten och så där men det ska jag ändra på.

Tänkte om ni kanske har lite idéer om lack och fälgar så den blir lite mer "gangstah"...  :-)
Gillar den som den är, men hade velat pröva nå nytt som att lacka om den och smälla på några feta 18" chrome eller större om det går in.
Orkar inte göra den i orginal skick, det är alldeles för mycket jobb med rost och sånt skit.

Släng in alla möjliga idéer ni har. Om nån är duktig på photoshop får ni gärna göra om den där också och lägga upp här inne.

MvH

http://www.garaget.org/archive/35183/31976/31976-580728.jpg
http://www.garaget.org/archive/35183/31976/31976-278156.jpg
http://www.garaget.org/archive/35183/31976/31976-278132.jpg
http://www.garaget.org/archive/35183/31976/31976-278130.jpg

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
15 september 2007
Nämen en gammel merca big_smile fan va kul!

Skaffa ett par feta fälgar, men kromkant, kan ju vara ganska ljupa och breda smile
Kommer följa detta projekt, lacken ska väl förblisvart fast kanske mercedes 199 färgen (Den har jag på itt tanklock) titta på min projekt tråd ibland de sissta sidorna smile

Lycka till!
mvh kimpa
Senast redigerat av kimpan_90 (15 september 2007)

Illustratör
826 Inlägg
15 september 2007
Ny lack skulle ju göra den till en helt ny bil.. tongue  O ska d va gangsta så e d ju blanksvart med feta cromefälgar o ett rejält lågt stuk på den.. wink

Tänker...

172 Inlägg
16 september 2007
Trådstartare
kimpan_90 skrev:

Skaffa ett par feta fälgar, men kromkant, kan ju vara ganska ljupa och breda smile
Kommer följa detta projekt, lacken ska väl förblisvart fast kanske mercedes 199 färgen (Den har jag på itt tanklock) titta på min projekt tråd ibland de sissta sidorna smile

Lycka till!
mvh kimpa

Jajemen:) alltid kul med mercor, såg din tråd också och den är tiktigt trevlig att följa.   

Hehe okeey ja det där lät inte så dumt! smile Och tanklocket var grymt snyggt, cool vad kan sån färg kosta att lägga på?

MvH

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
16 september 2007
huckstar skrev:
kimpan_90 skrev:

Lycka till!
mvh kimpa

Jajemen:) alltid kul med mercor, såg din tråd också och den är tiktigt trevlig att följa.   

Hehe okeey ja det där lät inte så dumt! smile Och tanklocket var grymt snyggt, cool vad kan sån färg kosta att lägga på?

MvH

Japp smile
Kul att du tycker om min tråd, jag kommer garanterat följa din kan jag lova, älskar gammel mercor smile

Kul att du tyckte om det big_smile
jadu.. har inga prisinfo i huvet men om du ska lacka hela bilen blire billigare om en kompis gör det till dig tongue
mvh kimpa

LillNaisarn
16 september 2007
Ang fälgar så ska 18" gå på utan problem en kompis till mig hade för ett antal år sen 19" på sin smile

172 Inlägg
16 september 2007
Trådstartare
Kimpan_90: Hehe  okey,.. ja följer helt klart upp din också. smile

Okay aa får nog göra så, vill komma undan så billigt som möjligt... men det blir nog iaf samma lack som du hade på tanklocket:P

lillnaisarn: Hehe okey fan va fint då blir det såna eller större... cool har du nå bilder på den?

MvH

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
16 september 2007
huckstar skrev:

Okay aa får nog göra så, vill komma undan så billigt som möjligt... men det blir nog iaf samma lack som du hade på tanklocket:P

lillnaisarn: Hehe okey fan va fint då blir det såna eller större... cool har du nå bilder på den?

MvH

Vet du färgkoden till färgen?
Den är,
mercedes 199
så du vet smile
mvh kimpa

LillNaisarn
17 september 2007
tyvärr inte då det är jusst över 4:a år sen så har jag inte sparat bilderna så länge, bara söka på blocket.se tex finns uppsjöar tycker jag med 18"are monterade,

172 Inlägg
17 september 2007
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
huckstar skrev:

MvH

Vet du färgkoden till färgen?
Den är,
mercedes 199
så du vet smile
mvh kimpa

Nopp men nu vet ja, hehe tackar så mycket! smile

MvH

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
9 januari 2008
oj denna har jag missat! tongue
har du två kofångare i fram? big_smile
ska nog följa med vad som blir gjort åt denna wink

mvh simon

Pirat
159 Inlägg
9 januari 2008
http://www.garaget.org/gallery/archive/60525/227289_jzsqi6.jpg

inte duktig i PS men halvkass i Fireworks. roll andra fälgar å en liten sänkning.. hur går de med projektet föresten? polaren hade en likadan förut, jävligt rolig partybil. big_smile
Senast redigerat av Cappen (9 januari 2008)

Korkad sökfunktion?!
Nej då, själva sökfunktionen är väldigt bra, men i detta fall har den en rejäl brist tyvärr.

172 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
Cappen skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/60525/227289_jzsqi6.jpg

inte duktig i PS men halvkass i Fireworks. roll andra fälgar å en liten sänkning.. hur går de med projektet föresten? polaren hade en likadan förut, jävligt rolig partybil. big_smile

A de där vart skapligt tufft! smile
Det går inte så mycket framåt, har stått översnöad under vintern, me har börjat tina fram nu så ja ska väl börja ta tag i diesel horan någon dag nu. =P

Koka den nå sjukt innan snön kom och så skar den i samma veva, så att de ska väl bli ett motorbyte nu också. smile

4 554 Inlägg
16 april 2008
lacka den riktigt mörk röd knappt så man ser att den är röd sen på med ett par kleeman fälgar, visst dyra men ack så goa på merc

Sök