3211
Sök

Någon som har haft problem med R kopior???

104 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
Tjeare. Råkade ut för en tråkig sak i början på veckan. skulle tvätta av bilen då plötsligt färgen lossade på alla fälgarna:S underytan var blank. Åkte dit jag hade köpt dom och fick givetvis ett par nya. Igår efter andra tväten sen nya började dom flagna lik förbannat:( är det bara billig kina skit. Fan tycker det är skit dåligt. Någon som har haft liknande problem??

"Turbo is da shit"
Motorrenovering på gång=)=)

4 822 Inlägg
19 april 2008
Jag har inte haft några problem med mina och dom är ändå använda 2,5 sommar, har inte kört med högtryckstvätt på dom men dom är ju ändå tvättade X antal gånger.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

461 Inlägg
19 april 2008
Köpta?

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE

89 Inlägg
19 april 2008
Vad använder du för tvättmedel? Svavelsyra? wink
Eller högtryckstvätt med 250 bar?

Mina fälgar har jag tvättat säkert hundra ggr och det har inte hänt något...

\\ Mer laddtryck åt folket! //

106 Inlägg
19 april 2008
Mina R-kopior funkar då fint iaf! wink
/Saandberg

Volvo Räcing

Techcnis
19 april 2008
Man ska inte ha kopior! smile

4 822 Inlägg
19 april 2008
Techcnis skrev:
Man ska inte ha kopior! smile

Men ska man ha 19" har man inget val och sen är dom mycket billigare än orginal.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

1 050 Inlägg
20 april 2008
TurboNissen skrev:
Tjeare. Råkade ut för en tråkig sak i början på veckan. skulle tvätta av bilen då plötsligt färgen lossade på alla fälgarna:S underytan var blank. Åkte dit jag hade köpt dom och fick givetvis ett par nya. Igår efter andra tväten sen nya började dom flagna lik förbannat:( är det bara billig kina skit. Fan tycker det är skit dåligt. Någon som har haft liknande problem??

Helt oacceptabelt, (Made in China lol) begär omg omlackering av de nya fälgarna. Lackeringen skall utföras av en Svenskt lackeringfirma som ej blandar ut färgen med rissav från Korea.

Är det dessutom blankt under färgen, så finns det ingen grundlack.  (100% äkta: Made in China lol)
Har hört på omvägar att när Kineserna gjuter piratkopiorna, så blandar de först ut det kokande aluminiumet med gamla rostiga spikar samt järnskrot och tenn. Detta för att få större vinstmarginaler.
Hoppar man även över grundlacken, så blir förtjänsten ännu större. big_smile
Senast redigerat av E-30 (20 april 2008)

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

1337
1 343 Inlägg
21 april 2008
E-30 skrev:
TurboNissen skrev:

Helt oacceptabelt, (Made in China lol) begär omg omlackering av de nya fälgarna. Lackeringen skall utföras av en Svenskt lackeringfirma som ej blandar ut färgen med rissav från Korea.

Är det dessutom blankt under färgen, så finns det ingen grundlack.  (100% äkta: Made in China lol)
Har hört på omvägar att när Kineserna gjuter piratkopiorna, så blandar de först ut det kokande aluminiumet med gamla rostiga spikar samt järnskrot och tenn. Detta för att få större vinstmarginaler.
Hoppar man även över grundlacken, så blir förtjänsten ännu större. big_smile

Sorgligt men sant!

I'm not a fighter, I'm a lover!

Sök