Tog ut bilen i går och tog några snabba bilder på den. OBS! Lacken kommer att göras om då lackeraren tabbat sig med balndningen första gången även därför sikaflex fläckar finns på bilen så lackeraren ska åtgärda det oxå ifall ni undrar!
R34an är en ríktigt rå bil. är mig personligen rätt allergisk mot vingar så vingen på bilen e nog de enda jag har invändningar emot, annars e bilen riktigt rätt cheers
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Oj jävlar vad snabba ni är på att svara här haha! Jo vingen är stor, och jag hade väl egentligen velat ha en annan kolfiber vinge men denna vingen satt på när jag fick hem den och hela "ving-satsen" sitter med inte mindre än 22 skruvar i både bagageluckan och i bakskärmarna så det kändes lite "overkill" att lägga igen detta under vintern då man hade fått lägga en hellack på bilen. Har ju sagt att det ska säljas i sommar då intresset för bilar bara blir mindre och mindre samtidigt om annat tar mkt av tiden man har. Men fälgar blir det, tror dock bara att det blir 19" men jag har inte hittat några som jag tycker passar=(
Ser riktigt läcker ut men hade nog införskaffat mig ett par större fetare fälgar. Och tror den hade gjort sig bättre utan eller med en kolfibervinge.GTR modell
Instämmer helto hållet med den här talaren!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!