2945
Sök

MSN Messenger lustigt

956 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
Tjena. Har problem med mitt msn. Så fort jag ska logga in kommer detta upp:

Det går inte logga in på Windows Live Messenger, förmodligen har ett problem uppstått med tjänsten eller din internetanslutning. Kontrollera att du är ansluten till internet.

Om du vill vi ska försöka felsöka problemet klickar du på knappen Felsök.

Felkod: 81000306

Men testa ´med en annan e-mail adress förut. Och då funka de perfekt.
Har även installerat om. Men funkar inte. Någon som kan hjälpa mig?

Nattracet crew
29 Inlägg
16 april 2008
Kolla så att datumet/klockan står rätt på datorn smile

358 Inlägg
16 april 2008
Senast redigerat av zzzoder (16 april 2008)

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

204 Inlägg
16 april 2008
Jag brukar trycka på "felsök" Sen "reparera" och sen loggas jag in hmm

956 Inlägg
16 april 2008
Trådstartare
Bettan_Nostdal skrev:
Jag brukar trycka på "felsök" Sen "reparera" och sen loggas jag in hmm

Funkar inte för mig. De lustiga är också att jag kmr in med en msn, men inte med en annan.
Har kollat virus skydd och de är som de ska. Grymt lustigt.

3 059 Inlägg
16 april 2008
Kommer in med en men inte en annan?? Nu får du förklara lite.. Eller du menar med olika inloggningsnamn/lösen??

Jag hade avinstallerat det och installerat det på nytt igen..

Smed
47 Inlägg
25 april 2008
Testa med att sök efter felkoden på google!

http://msn-errors.blogspot.com/2006/11/ … b0001.html

"The Stig"
390 Inlägg
25 april 2008
Jag installera nyaste versionen.Sen dess har det funkat klockrent.Så kolla upp så ni har det senaste.

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

151 Inlägg
26 april 2008
det måste va att du skriver fel lösen eller inlogg isf

typ..eh..va?
582 Inlägg
26 april 2008
Nej de har inget me fel lösenord att göra, felkoden betyder att de är nått med tiden som är fel. När jag får det felet ställer jag fram datorns klocka en minut o då funkar det. Men jag vet inte varför det går att logga in på en msn men inte på den andra. Men det blir lika för mej.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Modell & modeskribent
280 Inlägg
28 april 2008
exakt sådär är det för mig också, bara att felkodsrutan inte kommer upp. Ska jag logga in med min nya msn så fungerar det inte, men tar jag den gammla så kommer jag in. & jag skriver rätt.. Fattar inte vad det är för fel :S

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

typ..eh..va?
582 Inlägg
28 april 2008
Janina skrev:
exakt sådär är det för mig också, bara att felkodsrutan inte kommer upp. Ska jag logga in med min nya msn så fungerar det inte, men tar jag den gammla så kommer jag in. & jag skriver rätt.. Fattar inte vad det är för fel :S

Men har du testat att ställa fram datorns klocka? När jag har kollat upp felkoden jag får så är det att det är nått med tiden. Men jag får precis samma att jag kan logga in med en msn men inte med en annan. Men ställer jag fram klockan funkar det, så testa det.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Modell & modeskribent
280 Inlägg
28 april 2008
Roz-104 skrev:
Janina skrev:

Men har du testat att ställa fram datorns klocka? När jag har kollat upp felkoden jag får så är det att det är nått med tiden. Men jag får precis samma att jag kan logga in med en msn men inte med en annan. Men ställer jag fram klockan funkar det, så testa det.

Jaha perfekt! smile Då ska jag kolla det smile

Modell & modeskribent
280 Inlägg
28 april 2008
Uppdate:
Hahaha ännu ett minus med att gå på JohnBauer upptäckt. Vi har inte behörighet att ställa om klockan tongue hahaha. Sorgligt.

Sök