3844
Sök

bilder från garaget.org träffen i vingåker

1 964 Inlägg
3 maj 2008
merbilder vill vi se big_smile det va ingen som råkade ta lite kort på min bil? såg att det va många som tog kort men det skulle va skoj om man kunde få se några av dom big_smile

50 Inlägg
Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
3 maj 2008
bra bilder.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Åkeri ägare
226 Inlägg
3 maj 2008
Snyggt jobbat Precis kommit hem fan vilken träff det blev skit skoj att så många bilar dök upp och håller med klasse kvaliten och kreativiteten bland bil folk ökar stadig å riktigt snygga bilder kanon jobbat

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

4 571 Inlägg
3 maj 2008
Fina bilder, var en hel del fina bilar där

3 113 Inlägg
3 maj 2008
fysatan att man missa det roliga med den här träffen.. kom ju dit precis när alla hade dragit hmm mötte en del på vägen dit dock smile

Semper Fi

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
3 maj 2008
volvo240R skrev:
merbilder vill vi se big_smile det va ingen som råkade ta lite kort på min bil? såg att det va många som tog kort men det skulle va skoj om man kunde få se några av dom big_smile

Laddade upp en bild på din bil under mitt galleri.

76 Inlägg
3 maj 2008
volvo240R skrev:

Nope, men jag såg din bil på vägen hem=P mellan örebro o karlskoga...

1 964 Inlägg
3 maj 2008
glnrt skrev:
volvo240R skrev:

Nope, men jag såg din bil på vägen hem=P mellan örebro o karlskoga...

jasså se där ja big_smile det stämmer bra de ja tog den vägen va ju tvungen att stana på vägen hem va ju vrål hunrig i magen ju big_smile cool

Egen företagare
864 Inlägg
3 maj 2008

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
3 maj 2008
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=51558
Laddade upp lite bilder där man såg "rader" med bilar.
Men är det någon speciell bil ni ville ha bild på så fråga då för tog på nästan alla bilar.. alla blev dock inte bra men nästan alla.

Sök