3397
Sök

Gult glödljus i Hella

100 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Hejsan!

Är en sådan där tok fan som rattar runt me 24Meter på veckorna! Och väldigt "ljuskåt" Skulle behöva gula glödljus till mina Hella.... Hittar inga bra. Kollat på diodhuset men är tveksam.

Va har ni provat samt några bilder på hur de ser ut?

Letar även med ljus å lykta efter gul folie att lägga över ett par andra lyktor jag har.

Tacksam för svar ;P loltongue

100 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
nån jävel måste ju vet

Yrkesförare
1 073 Inlägg
14 oktober 2007
Angående den gula folien. Den bör du hitta hos den lokale dekalverkstan.
Skaffade min på skyltverkstaden i Söderhamn.

100 Inlägg
15 oktober 2007
Trådstartare
Tega skrev:
Angående den gula folien. Den bör du hitta hos den lokale dekalverkstan.
Skaffade min på skyltverkstaden i Söderhamn.

Har kollat på de lokala här som  finns men de va liksom så att de va slut å de tänker inte ta hem mer för att de säljs inte :S

Du har ingen bit över?roll

100 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
Tega.... big_smile

Oseriös Aktör
592 Inlägg
1 november 2007
köp lampkondomer

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 november 2007
prova med orange glöd istället... det tycker jag är mkt snyggt och brukar själv använda mig av oranga lampor i P-ljus och modda in oranga lampor i fram blinkers osv på mina bilar

för det är ju lätt att få tag på också... eftersom det finns sånna där oranga lampor överallt smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

332 Inlägg
1 november 2007
hmm .. om du är duktig o lite pillig så går det ju att köpa nya vita glödlampor, och sen lacka dom själv.
Köp isåfall transparent glasfärg på Autoexperten eller dyl.
Då kan du ju försiktigt spänna fast foten på lampan i ett skruvstäd o sen lacka .. jag gjorde så när jag målade glödlampor.. vart skitbra
Men jag tror att vi är ute efter samma saker .. så du kanske kan svara på om det finns gula extraljus eller gula H4 lampor att köpa nån stans.
mvh

299 Inlägg
1 november 2007
finns ju nån sorts film att sätta utanpå glaset som finns i vitt blått eller gult men ja kommer inte på märket just nu men om ja får ett pm av dom som e inresserade kan ja kolla på jobbet imorgon va företaget heter som säljer dessa

100 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Finns lite överallt... på skylt å tryck typ

Sök