kolla så att vevhusventilationen inte är igen satt om du har förgasare så ska du prova o ställa den snålare så brukar det fixa sig eller byta nålen.. om du har k-jet så finns det ett litet hål på bränsle mängd mätaren (tror den hette så) är som en liten tratt som sticker upp som det finns en liten insex i som du ställer på ..lycka till
eller så fixar do det seriöst genom att ställa ner co halten på rätt sätt om du har tillgång o kan få låna en co mätare. är det insprut lr förgasare???
Det är en b23 med förgasare.. Men jag har hört att man kan lämna in den på en mack åsså fixar dom det??
Man borde kunna göra det iof men frågan är hur bra kallibrerade mackarnas utrustning brukar vara. Jag brukar vara in på Volvo 240 forumet och där var det en kille som sa att om man var riktigt noga så skulle man finlira med CO:n och få en bra HC-halt också(med instrument förstås).