Allså helt seriös,du ber nästan om att din motor ska gå sönder om du kör utan nån form av påställning av soppa eller nått mer än dessa spridare du använder dig av.
Inget som bygger vidare med mer soppa när L-trycket ökar,inget som säger åt din ECU att du inte har övertryck,inte jätte stor aning om Lambda värdet under belastning,osv.
Ett tips är att du monterar i ditt SMT direkt och sen gör en "grund mapp" till motorn och sen skaffar/lånar en bredbands lambda och "mappar" din motor skapligt för att förhindra idiot tändning och torrt på soppa för motorn vid belastning.
Även en BTR skulle vara passande i ditt fall.
Dock är det få som använder sig at tex SMT på sina honda motorer pga vissa saker/funktioner som brukar försvinna från ECUn om ja minns rätt.
Bästa och enklaste vore om du åkte till nån firma som kan mappa din ECU som den är efter din motor.
Då slipper du ev missöden i framtiden pga fel värden osv.
Din motor är inte heller direkt lämpad/hållbar för överladdning med orginal stakar,kolvar även om du laddar lågt.Mappningen är A-O när det gäller din driftsäkerhet.
mvh