2245
Sök

Skol arbete i word dokument! hjälp!!

70 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
Nu är det så att jag har klantat till mig rejält. Jag började med ett stort arbete i skolan, som ska bli ca 10 sidor. I skolan skrev jag en sida som jag sedan skickade till min egen mejl så att jag skulle kunna fortsätta hemma.
När jag kommer så tar jag emot den bifogade filen. Och när man trycker på länken så kommer det upp, öppna, spara och avbryt. Där ska man trycka på spara vet jag, men nu råkade jag trycka på öppna och jag började skriva och kom upp till ca 6 sidor, jag tryckte på spara med jämna mellan rumm.
Så idag när jag tänkte forsätta med det så kommer jag på att jag inte har sparat det nånstans!

Det jag undrar är! Har dokumentet sparats någon annastans eller är det bara att börja om?? sad
mvh budge

70 Inlägg
14 maj 2008
Trådstartare
Hoppas ni förstår vad jag menar! tongue

2 283 Inlägg
14 maj 2008
Det har nog tyvärr inte sparats någonstans, kanske möjligtvis om du öppnar filen från din mail igen men tvivlar på det.

Annars sök bara i datorn och sök på filnamnet på dokumentet.

R.I.P. Michael Jackson!

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
14 maj 2008
ok, kolla "mina dokument"

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
14 maj 2008
Enklast är nog att kolla windows temp-mapp.

Den finns oftast i C:\windows\temp, men ändra ingenting i tex windows-mappen om du inte vet vad du gör tongue

Hittar du dokumentet (brukar inte heta det man döpt det till utan tex $doc45.doc eller $hjfg05.doc, du fattar principen) så bara kopiera filen till tex skrivbordet och med lite tur har du dina sex sidor kvar.

Disk- eller fil-återställningsprogram tror jag verkar för avancerat för dig och det skulle nog inte hjälpa dig ändå eftersom du säger att du aldrig sparade dokumentet på datorn utan bara jobbade på minneskopian.

Lycka till tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök