4278
Sök

Demontera orginal sterio på min s4 -99

95 Inlägg
17 maj 2008
Trådstartare
Tänkte att ja skulle demontera min orginalare i bilen men kan inte komma underfund me hur man gör för hittar inga "hål"

48 Inlägg
17 maj 2008
har du symphoni-stereon? isf finns de platta hål men du behöver två "nycklar" sen är de bara att dra ut den... finns att köpa på audi för typ 250kr
Senast redigerat av purjasin (17 maj 2008)

95 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
tror den heter det, men det är inte den som har en "skärm" utan den andra med kassett enhet också tar en lite bilder sen kanske e lättare att visa då!

95 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
har lagt in en bild på min sterio så jag e tacksam för lite hjälp!! tongue

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
18 maj 2008
Ser ut som om du behöver två eller fyra platta nycklar att sätta in i hålen under knapparna tape och remote.

Ser ut som att det kan vara två hål ovanför dom översta knapparna med men jag ser inte riktigt om det är så, det ser du ju själv när du tittar på stereon i bilen.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

95 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
jo det tror ja med men e inte säker så det var därför jag frågade vill ju inte förstöra nått..vet nån om man kan koppla in lågnivå utgångar på orginalarn?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
18 maj 2008
DANNNNE skrev:
jo det tror ja med men e inte säker så det var därför jag frågade vill ju inte förstöra nått..vet nån om man kan koppla in lågnivå utgångar på orginalarn?

Det går på istortsett alla originalstereos, frågan är ju bara: Hur mycket jobb innebär det i just ditt fall ??  tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Low is a lifestyle
956 Inlägg
18 maj 2008
din lokala audi handlare ska kunna plocka ur den åt dig.

sen fick jag köpa en adapter kabel för att hela mitt skulle funka med en annan stereo. men kanske inte behövs på din.

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

95 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
jo det vet jag oxå att dom kan men tänkte mer på att slippa betala deras sjuka summor!! Jag menade att jag ville ha orginal sterion men om man kan koppla lågnivå utgångar till den? Och i såfall hur..

95 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
okeej men hur gör jag denna adapter? mycket jobb?

95 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
tackar ska öppna upp sterion imorgon!! smile

Sök