Jag har problem med ryckningar när jag kör i 110 eller fortare det händer bara i bland och om jag saktar in slutar det! Jag har en passat -93 Någon som vet vad det kan vara för fel???? Väldigt irreterande när man ska köra om! Tack på förhand!
är det när du ska ge gaspådrag eller? för då kan de ju vara nått med bränslet. att den får för lite bränsle alltså. Dåligt relä te bränslepumpen kanske.
Hade samma problem,,, jag vet inte va de berodde på,,,, eller, jag bytte stift, tändkablar, topplockspackning ( den va slut ) å plana toppen osv. De försvann då
jag har precis haft samma fel på min..en saab 900T -95.. och de visade sig vara stiften..fick väldiga ryckningar när turbon började ladda på rejält ..så byt stiften så ska du se att de kanske är det
Jag har problem med ryckningar när jag kör i 110 eller fortare det händer bara i bland och om jag saktar in slutar det! Jag har en passat -93 Någon som vet vad det kan vara för fel???? Väldigt irreterande när man ska köra om! Tack på förhand!
Har bilen turbo? Då kan turboaggregatet behövas bytas ut. Kan även vara stiften. Kolla till motorn ordentligt. Kolla att alla slangar sitter kvar