3265
Sök

bil mp3 fråga

junsele
248 Inlägg
25 mars 2006
Trådstartare
hej.. skulle vilja ha en ipod eller liknande mp spelare inkopplad till stereons aux ingång i bilen. och därtill ha en lcd skärm som visar en visuell bild som i mediaspelaren i windows med bild (folder.jpg) på skivomslag och spellista. kort sagt precis som mediaplayer.
Finns det an anförskaffa tro??

69 Inlägg
26 mars 2006
devilspath skrev:
hej.. skulle vilja ha en ipod eller liknande mp spelare inkopplad till stereons aux ingång i bilen. och därtill ha en lcd skärm som visar en visuell bild som i mediaspelaren i windows med bild (folder.jpg) på skivomslag och spellista. kort sagt precis som mediaplayer.
Finns det an anförskaffa tro??

Funderar på samma sak, kollade lite här men framgår inte exakt. http://linitx.com/product_info.php?cPat … cts_id=554

Själv ska jag nog bygga in en dator istället...

Jeep Grand cherokee -96 "Northern Wolf" 4,5" RE lift, NEV stealth bumper, MX6 shocks, Procomp ES2000, Superior axle Dana 30, ARB air locker, Danita 3000, T-max 9000, 35"x12.5 Cooper STT

4 554 Inlägg
26 mars 2006
kenwood har numera ipod interface på nästan alla sina spelare.. bara ett litet tips...

Hamster
817 Inlägg
26 mars 2006
Finns Harman Kardon Drive + Play.
Separat skärm och kontrollmodul. Kan kopplas antingen via FM antennen eller aux in.
Kolla på www.brl.se

4 554 Inlägg
26 mars 2006
Ricaro skrev:
Ett annat förslag är ju att skaffa sig en FM-sändare. Går att koppla till vilken mp3 spelare.. dator elelr vad som hellst med uttag för vanliga hörlurar.  Ställ in frekvensen på sändaren och sedan samma på bilradion. (Får tyvärr itne säljas i sverige) men inga problem att hitta annonser med dessa.

ljudkvallen är ingen höjdare med såna där

junsele
248 Inlägg
26 mars 2006
Trådstartare
Keller skrev:
Finns Harman Kardon Drive + Play.
Separat skärm och kontrollmodul. Kan kopplas antingen via FM antennen eller aux in.
Kolla på www.brl.se

Llite synd att det inte är färgskärm.. och sen vill jag gärna ha ett litet skivomslag som syns..bara för att wink
Men den verkar ok annars!

MEN NU VET JAG HUR JAG SKA GÖRA!

En ipod 30 gb+ en adapter till min JVC.. då kan jag styra ipoden med kontrollerna på stereon med.. kanon!
Senast redigerat av devilspath (30 mars 2006)

Sök