2658
Sök

Foton på en krashad ferrari

186 Inlägg
1 juni 2008
Det är ju bara en framskärm o lite skit runt, kul att nån utnyttjar en sån bil big_smile
Sen så skulle det ha varit priceless med bilder av en volvo som drar upp den ur diket big_smile

Serviceingenjör
65 Inlägg
1 juni 2008
Synd på en sådan fin bil, ibland händer saker man inte tänkt sig! Det är som r-ted säger när det släpper, kan det släppa ordentligt och man blir passagerare....
r-ted: Tror jag såg dig göra av med 5L soppa utanför Service platsen vid Almesåsen i Lördags, riktigt gött ljud!

Kör en A8 -97 med S8 optik (Till Salu)
Lotus Super7 S3 på Garaget
Min Hemsida Lotus Super7 S3

310 Inlägg
1 juni 2008
roxe skrev:
Det är synd om alla som har jobbat ihop sina pengar och köpt sin bil efter sin egen ekonomi. En 740 för en studerande är precis lika betydelsefull som en direktörs F430.

Tycker det är mycket tråkigt att se alla som krockar sina bilar oavsett prisklass.

Det måste vara det bästa och smartaste jag hitintills läst på detta forumet. Håller med till 100%.

Teddan
2 495 Inlägg
1 juni 2008
IceDog skrev:
Synd på en sådan fin bil, ibland händer saker man inte tänkt sig! Det är som r-ted säger när det släpper, kan det släppa ordentligt och man blir passagerare....
r-ted: Tror jag såg dig göra av med 5L soppa utanför Service platsen vid Almesåsen i Lördags, riktigt gött ljud!

jasså när jag drog därifrån eller ???

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Serviceingenjör
65 Inlägg
1 juni 2008
r-ted skrev:

Japp var när du åkte förbi/där ifrån!! smile

Kör en A8 -97 med S8 optik (Till Salu)
Lotus Super7 S3 på Garaget
Min Hemsida Lotus Super7 S3

Teddan
2 495 Inlägg
1 juni 2008
IceDog skrev:
r-ted skrev:

Japp var när du åkte förbi/där ifrån!! smile

Jag åkte därifrån och hämtade Bmw:n istället då det var så bökigt å parkera ferrarin, sen ville tjejen ha med hunden å det blir så trångt med hunden i ferrarin tongue

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Sök