dj_padde skrev:
jo nu e jag trött på bilverkstäderna som säger att dom e så jävla duktiga bla bla bla
haft bilen inne 3 gånger nu och alla säger att nu e den klar.. men inte fan har dom gjort vid nått fel..
bendtbil i halmstad har haft den 2 gånger och nu e den klar visst fuck you inte gjort ett skit juh
dom skulle till och med byta en jävla lampa på instrumentpanelen vid fläkten inte fan bytte dom den utan dom pajjade min fläkt ist jävla asen. ska ringa på månad te dom så ska dom få höra ett och annat.
sen motorhalland i laholm har haft den igår och gjorde vid detta fel som inte bendtbil gjorde jo den e klar du kan hämta den. flickan hämtade bilen och körde med den sen hämta hon mig och då hörde jag direkt felet IGEN men så hade dom stängt så det gick inte att åka dit samma dag igen..
FELET ät när man svänger åt höger så låter det som ett klunkande ljud lr vad man ska säga dock dock dock dock typ vid lungn och hård svängning låter hur man än kör lr svänger..
drivknutar å allt e bytt och något i framvagnen men ändå samma fel e kvar så undrar om dom verkligen har gjort ett skit.. betalning kan dom fetglömma river sönder fakturan när jag får den..
någon som har haft detta problem som kanske kan hjälpa mig lite på traven? inga gissningar tack för det har jag fått nog utav .. stora verkstäder som inte ens kan hitta ett fel som man hör hur jävla tydligt som helst..
jag har ju sådan här begagnat garanti på bilen men efter som dom inte klarar av att åtgärda felet finns det någon lag då att dom e skyldiga att göra nått annat ? lr man ska stämma dom jävlarna bara?
vorre tacksam för svar på mitt fel för man tröttnar på att köpa en nyare bil som man gav mkt pengar för och sen har den typ stått på verkstad sen man köpte den för dom ska kolla laga och klart men inte...