2619
Sök

vad tycker ni man ska göra för styling på en volvo 850

volvo_raggers85
1 september 2008
Trådstartare
hej jag funderar på köpa en volvo 850 t5 vad skule göra för styling på en sån kom med lite förslag jag har fundera på göra lambo öpning på alla 4 dörrar
Senast redigerat av volvo_raggers85 (1 september 2008)

16 197 Inlägg
1 september 2008
ILLA..2 fel... först e den en volvo sen e lambodörrar sååå fult.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

5 089 Inlägg
1 september 2008
Jag tycker det bara ser konstigt ut när en 4 dörrars bil har lambodörrar fram bara... och sen är väll lambodörrar liiite ute om du hade tänkt å bygga en utställningsbil.

\Lindgren

Körv
3 535 Inlägg
1 september 2008
En Lambo är en "superbil", allt på en "superbil" ska vara galet och tokigt för att den ska få all uppmärksamhet.

Volvo 850 är en jävla svenssonbil som absolut inte ska kopiera samma koncept. Då blir det bara pannkaka. För oavsett hur mycket du gör på bilen är det fortfarande en volvo.

Truckdriving Man

2 Inlägg
1 september 2008
gör vad du själv tycker ändå din bil ... lambo i fram och självmords dörrar i bak ??? kul ide

leksak

Reservdansk
6 271 Inlägg
1 september 2008
decib3L skrev:
En Lambo är en "superbil", allt på en "superbil" ska vara galet och tokigt för att den ska få all uppmärksamhet.

Volvo 850 är en jävla svenssonbil som absolut inte ska kopiera samma koncept. Då blir det bara pannkaka. För oavsett hur mycket du gör på bilen är det fortfarande en volvo.

Sagt av personen som åker Hitlersläde. wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
1 september 2008
orka ha lambodörrar på en 4 dörrars bil njae

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
1 september 2008
snurbbo skrev:
gör vad du själv tycker ändå din bil ... lambo i fram och självmords dörrar i bak ??? kul ide

eller vanliga fram å självmords bak passar bättre in .. eller lambofram å måsvinge bak

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

836 Inlägg
1 september 2008
känns lite fel me lambo på en 4 dörrars :S som att sätta drag på en lambo tongue

Elektriker
69 Inlägg
1 september 2008
Är inga fel på Volvo 850, finns massa kul att göra. Kika på min får du se big_smile
Lyssna inte för mycket på alla som pratar skit om volvo, vill du ha en så köp en. Finns kassa bilar av alla märken men eftersom detta var en styling tråd ang 850 så pratar jag inte skit om andra märken.

Pickup ska de va!

Skogsmålare
630 Inlägg
1 september 2008
snygg styling på en 850 är en clean styling 18",sänkning kanske en svag toning på alla rutor sen är den perfekt.

inte massa plast,ögonlock,lambodörar,neon trimdekaler

Detta är min personliga uppfattning gör så att du själv blir nöjd, det är ju ändå du som ska vara nöjd med den

1 024 Inlägg
1 september 2008
gör som min den är snygg tycker iallafall jag..

144 Inlägg
1 september 2008
Bygg om den med mycket plast typ (skylineskrot eller nått) och sänk den jättemycket. På med lambodörrar och stora fälgar! Mycket stereo!

Better than God \o/
1 883 Inlägg
1 september 2008
xorox_88 skrev:
eller vanliga fram å självmords bak passar bättre in ..

Lät bäst ännu så länge...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Körv
3 535 Inlägg
1 september 2008
TurbOla skrev:
decib3L skrev:

Sagt av personen som åker Hitlersläde. wink

And I'm proud of it! wink

Truckdriving Man

1 570 Inlägg
2 september 2008
decib3L skrev:

ja hur mkt man än gör på en bil så är det samma bil roll

164 Inlägg
2 september 2008
R-vinge, r-front, ett par trevliga fälgar.. inga rymdskeppsgrejer..

Reservdansk
6 271 Inlägg
2 september 2008
thoerNe skrev:

Håller inte med. R-bilar ska ha R-grejer för att det är just R-bilar.

Att sätta R-grejer på en vanlig bil är som att skriva ÖL på ketchupflaskan. big_smile

Däremot finns det ju t.ex. trevliga Evolve-paketet. Såg det på någon sida förut, tyvärr hittar jag inte länken.

EDIT: Hittade en länk. http://bodykit.nu/group.asp?group=67&sub=0
Senast redigerat av TurbOla (2 september 2008)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
2 september 2008
TurbOla skrev:
thoerNe skrev:

Att sätta R-grejer på en vanlig bil är som att skriva ÖL på ketchupflaskan. big_smile

Däremot finns det ju t.ex. trevliga Evolve-paketet. Såg det på någon sida förut, tyvärr hittar jag inte länken.

hahaha öl

2slow

1 587 Inlägg
2 september 2008
TurbOla skrev:
thoerNe skrev:

Håller med dig angående R grejerna, har man en riktig R så har man grejer, försök inte göra bilen till nåt den inte är big_smile ! haha

Sök