hej jag funderar på köpa en volvo 850 t5 vad skule göra för styling på en sån kom med lite förslag jag har fundera på göra lambo öpning på alla 4 dörrar
Senast redigerat av volvo_raggers85 (1 september 2008)
Jag tycker det bara ser konstigt ut när en 4 dörrars bil har lambodörrar fram bara... och sen är väll lambodörrar liiite ute om du hade tänkt å bygga en utställningsbil.
En Lambo är en "superbil", allt på en "superbil" ska vara galet och tokigt för att den ska få all uppmärksamhet.
Volvo 850 är en jävla svenssonbil som absolut inte ska kopiera samma koncept. Då blir det bara pannkaka. För oavsett hur mycket du gör på bilen är det fortfarande en volvo.
En Lambo är en "superbil", allt på en "superbil" ska vara galet och tokigt för att den ska få all uppmärksamhet.
Volvo 850 är en jävla svenssonbil som absolut inte ska kopiera samma koncept. Då blir det bara pannkaka. För oavsett hur mycket du gör på bilen är det fortfarande en volvo.
Sagt av personen som åker Hitlersläde.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Är inga fel på Volvo 850, finns massa kul att göra. Kika på min får du se Lyssna inte för mycket på alla som pratar skit om volvo, vill du ha en så köp en. Finns kassa bilar av alla märken men eftersom detta var en styling tråd ang 850 så pratar jag inte skit om andra märken.
ja hur mkt man än gör på en bil så är det samma bil