3209
Sök

vad tycker ni man ska göra för styling på en volvo 850

OEM <3
6 957 Inlägg
2 september 2008
Rand skrev:
gör som min den är snygg tycker iallafall jag..

Instämmer!!
Sen att man måste ja en riktigt R för att man "ska få ha" sakerna på bilen är ju löjligt!
Fabriksstyling brukar vara smakfullt, sen om ni inte kan acceptera de..blunda då wink

OEM <3

Reservdansk
6 271 Inlägg
2 september 2008
Bjork skrev:
Rand skrev:

Instämmer!!
Sen att man måste ja en riktigt R för att man "ska få ha" sakerna på bilen är ju löjligt!
Fabriksstyling brukar vara smakfullt, sen om ni inte kan acceptera de..blunda då wink

R-Design som dom har släppt nu är ju en sak, men när hälften av alla 850 GLT och T5 kör runt med R-spoilers och R-fälgar och R-vingar då tappar ju Volvo 850 T-5R, R, V70R, S70R, S60R, V70N R sin charm, när typ alla bilar ser likadana ut, oavsett om dom rullade ut från fabriken med 300hk eller 140hk. roll

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

OEM <3
6 957 Inlägg
2 september 2008
TurbOla skrev:
Bjork skrev:
Rand skrev:

Instämmer!!

R-Design som dom har släppt nu är ju en sak, men när hälften av alla 850 GLT och T5 kör runt med R-spoilers och R-fälgar och R-vingar då tappar ju Volvo 850 T-5R, R, V70R, S70R, S60R, V70N R sin charm, när typ alla bilar ser likadana ut, oavsett om dom rullade ut från fabriken med 300hk eller 140hk. roll

Jaha och? tongue
Då får väl den som åker äkta visa sina muskler under huven ist å visa va som är rätt..
Senast redigerat av Bjork (2 september 2008)

OEM <3

Reservdansk
6 271 Inlägg
2 september 2008
Bjork skrev:
TurbOla skrev:
Bjork skrev:

Instämmer!!

Jaha och? tongue
Då får väl den som åker äkta visa sina muskler under huven ist å visa va som är rätt..

Eller får man ta fram sina registreringsbevis. wink

volvo_raggers85
3 september 2008
Trådstartare
mer svar

volvoraggare
4 776 Inlägg
3 september 2008
måsvinge på alla dörrar det tycker jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

730 Inlägg
3 september 2008
Jag tycker lambo dörrar verkar vara lite för mycket för just volvo .. men en sänkning.. ett par feta 18 " , Ett snyggt bodykit, svart inredning om du inte redan har de... och så lite fett ljud smile)

Fölkesberg Racing =)

Hojmek
748 Inlägg
3 september 2008
decib3L skrev:
En Lambo är en "superbil", allt på en "superbil" ska vara galet och tokigt för att den ska få all uppmärksamhet.

Volvo 850 är en jävla svenssonbil som absolut inte ska kopiera samma koncept. Då blir det bara pannkaka. För oavsett hur mycket du gör på bilen är det fortfarande en volvo.

I tyskland är din bil precis samma sak, en " jävla svensson bil ".

Råkade hamna på fest med ett gäng tyskar på vallåkra, frågade då för jag var nyfiken på hur dom såg på sina egna märken. Dom tyckter tex inte att audi och bmw var några super bilar...

aja har bara en sak att säga om bilköpet, LYSSNA inte på vad andra säger, köp vilken bil du vill, gör det DU tycker är snyggt.
Senast redigerat av Bodegan (3 september 2008)

2 788 Inlägg
3 september 2008
Så klart ska du göra det du tycker är snyggt och inte bry dig om vad andra tycker wink

Själv tycker jag inte om extrema stylingdelar på en 850 utan satsa på ett cleant stuk istället tongue Större hjul, sänkning, snygg lack mm. wink

volvo_raggers85
3 september 2008
Trådstartare
man tackar för alla svar

133 Inlägg
3 september 2008
som dom flesta har sagt här (förutom dom som gnäller) så gör som du vill.
Personligen (vilket många verkar hålla med om) försök att hålla den clean, men hur du än gör kommer det blir bra, enligt dig och det är ju huvudsaken smile

If you don't live for something, you'll die for nothing

OEM <3
6 957 Inlägg
3 september 2008
TurbOla skrev:
Bjork skrev:
TurbOla skrev:

Jaha och? tongue

Eller får man ta fram sina registreringsbevis. wink

De funkar nog bäst, då blir lille Nisse röd i ansiktet å åker iväg med svansen mellan
benen i sin GLT tongue

OEM <3

Entreprenör
1 286 Inlägg
3 september 2008
En uppsättning SNYGGA fälgar, R-front, R-vinge, tonade rutor runt om, lite sänkt och en jävla välputsad bil så har du en trevlig kombo.

// Niklas Johansson

volvo_raggers85
8 september 2008
Trådstartare
mera svar

178 Inlägg
8 september 2008
finns massor att göra..

t ex

*klarglas ifram och ibak
*sänking
*18 eller större
*dubbla pipor ibak
*motortvätt samt polering i motorummet
*kjolpaket
*ljudet, antingen enkelt bygge eller slå på stort
*ny lack
*motivlack
med mera.

beror ju på hur mycket man vill lägga i tid och pengar.

mvh petta

ps. kolla gärna in mitt åk:)
ds.

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK

plattsättare!
804 Inlägg
8 september 2008
du kan lacka ner lite lister sen kan du byta till klarglas fram å bak plocka torkare sänka snygga fälgar tona rutor m.m

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

499 Inlägg
8 september 2008
Din egen fantasi som sätter gränser!

Jag tycker fälgar, r-front/vinge och rejäl sänkning. Kolla på bilderna på sidan, exempelvis min.

Reservdansk
6 271 Inlägg
8 september 2008
TurbOla skrev:
thoerNe skrev:
R-vinge, r-front, ett par trevliga fälgar.. inga rymdskeppsgrejer..

Håller inte med. R-bilar ska ha R-grejer för att det är just R-bilar.

Att sätta R-grejer på en vanlig bil är som att skriva ÖL på ketchupflaskan. big_smile

Däremot finns det ju t.ex. trevliga Evolve-paketet. Såg det på någon sida förut, tyvärr hittar jag inte länken.

EDIT: Hittade en länk. http://bodykit.nu/group.asp?group=67&sub=0
Senast redigerat av TurbOla (8 september 2008)

Bil byggare/Företagare
71 Inlägg
volvo_raggers85
24 september 2008
Trådstartare
okej

Sök