Jäklar, mäkta imponerad att du hittat såpass många ovanliga men ändå intressanta vinklar, tycker själv att det kan bli tråkigt med bilder på bilar där man inte ser hela bilen, men du har verkligen fått det att funka! Kanske ändå hade velat se fler helhetsbilder på utställningsbilarna. Vad har du för utrustning?
Jäklar, mäkta imponerad att du hittat såpass många ovanliga men ändå intressanta vinklar, tycker själv att det kan bli tråkigt med bilder på bilar där man inte ser hela bilen, men du har verkligen fått det att funka! Kanske ändå hade velat se fler helhetsbilder på utställningsbilarna. Vad har du för utrustning?
Helhets bilder är min svaga punkt .. Men det har nog mycket med att göra att jag inte tycker om stökig bakrund .. Det är så trångt på sådana här tillställningar. Jag tror att anledningen till att mina halvbilder funkar är att jag försöker alltid få nån detalj i fokus .. Det gör att man får något att titta på ändå, om du förstår vad jag menar Utrustning: Canon 30d med ett canon 70-300 is usm och ett canon fast 20mm 1:2.8