jag är tallös och mållös. varför vill man ha sådana fjortiströjor...fattar ni inte att det är fjolligt! Men visst på marknader har dom det hoppas jag inte.
jag är tallös och mållös. varför vill man ha sådana fjortiströjor...fattar ni inte att det är fjolligt! Men visst på marknader har dom det hoppas jag inte.
Lite respektingivande får du la ändå hålla med om att det är;)
Ska man förtjäna min respekt så kan man ju åtminstonde ha en bmwtröja på sig! nej men jag tycker det är töntigt oavsett och nu är jag så offtopic som jag bara kan bli så nu återgår jag till ämnet oma tt just ja det är töntigt nej jag mena dom finns på marknader, kanske, inte ne just så var det ja!
Ska man förtjäna min respekt så kan man ju åtminstonde ha en bmwtröja på sig! nej men jag tycker det är töntigt oavsett och nu är jag så offtopic som jag bara kan bli så nu återgår jag till ämnet oma tt just ja det är töntigt nej jag mena dom finns på marknader, kanske, inte ne just så var det ja!
lixom vem fan kom på den meningen? king of bönner 4 lifha lr?
fy fan , en sån tröja,träskor och en volvo 4ever tshirt under.... sen en fet/TJOCK brud vid sidan med svanktatuering och blonderat hår , svart sminkad haha
det är verkligen min bild av volvoraggare..
vill man göra bort sig så köper man en sån tröja....
ang var det går att köpa så är det ju gatebil nu ihelgen och där finns det säkert möjlighet att fynda en snygg raggar-tröja
hahaha jag kissar på mig R-ted du lyste upp natten! haha
men faktiskt något som rimmar är ju fuck you i drive bmw (bm Dobble w)
Men usch vad uff det är ändå!
men jag hindrar ingen att köpa eller använda en sån tröja men tro inte att ni kan föra en konversation med mig för jag kommer bara skratta åt er!
jag glömde baslåda oxå som inte alls spelar i proportion till resten av ljudet då det bara är bas som är det viktiga , för det är ju det fjortisarna gillar. Sen att maninte ens hör vad det är för låt spelar ingen roll, för ljudet är ju till för att folk ska höra när man kommer i form av skallrande baklucka och nummerskylt
lixom vem fan kom på den meningen? king of bönner 4 lifha lr?
fy fan , en sån tröja,träskor och en volvo 4ever tshirt under.... sen en fet/TJOCK brud vid sidan med svanktatuering och blonderat hår , svart sminkad haha
det är verkligen min bild av volvoraggare..
vill man göra bort sig så köper man en sån tröja....
ang var det går att köpa så är det ju gatebil nu ihelgen och där finns det säkert möjlighet att fynda en snygg raggar-tröja
Den typiska beskrivningen fick jag tyvärr se på American car show i Uppsala :'(