3197
Sök

Sökes: Någon som Kan lära ut om Styling?

8 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Tjena!

Vi är ett gäng tjejer i gislaveds trakten som vill lära sig hur man stylar en bil.
Skulle uppskattas väldigt mycket om någon skulle vilja lära oss detta då vi är väldigt intresserade och inte vet hur vi ska gå tillväga.

Skulle vara bra om det var någonstans i närheten av Gislaved.

Mvh
Enterthecircuz

3 650 Inlägg
7 september 2008
Gör om saker så ni tycker det är snyggt, tex lacka, spackla igen, kapa bort, eftermarknadsprylar m.m

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
7 september 2008
Enbart fantasin sätter gränser, vilken look vill ni ha på bilen och vad gäller det för modell?

Rock'n Roll

5 089 Inlägg
7 september 2008
Finns väll massa med folk i RR som kan lära er?wink massa plast i det "teamet" tycker jag ;P

\Lindgren

terazzi
7 september 2008
Måste hålla med FLindgren smile dock tycker jag om plast wink big_smile haha fast inte på tjejer,där ska det va all-natural smile men snacka med 960_girl här från garaget, hon är med i RR då jag inte vet vad dem som heter i RR heter här på garaget..

8 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
det är en Buick. grejen är att vi vill ha det visat så vi vet hur tusan vi ska göra. vi är jätteintresserade av bilar men jag då tex kan inget alls om var man ska börja. som sagt om någon kunde visa istället för att berätta så hade det vatt mycket bättre.

8 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
jag vet vem det är, min vän sen 6 år tillbaka också men som sagt Vi är Tjejer som vill göra eget och vill ha det visat för oss. grejen är att vi vill ha en "utomstående" som visar för detta vi gör är vår egen grej, som tillslut ska visas inom RR.

hater
656 Inlägg
7 september 2008
EnterTheCircuz skrev:
Tjena!

Vi är ett gäng tjejer i gislaveds trakten som vill lära sig hur man stylar en bil.
Skulle uppskattas väldigt mycket om någon skulle vilja lära oss detta då vi är väldigt intresserade och inte vet hur vi ska gå tillväga.

Mvh
Enterthecircuz

Finns en gyllene regel faktiskt - Plast är skit.

Lycka till!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

8 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Ärligt, jag har inte en aning :S ska kolla med hon som har den hemma tongue

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
7 september 2008
Masaru skrev:
EnterTheCircuz skrev:
Tjena!

Mvh
Enterthecircuz

Lycka till!

...Plast är skit, Vad tänker du med? Polyester/gf är en helt underbart komposit! Används det på rätt sätt så kan man skapa mkt balla grejjer.

Är själv båtpulare så jag plastar lite då och då.

Vad gäller det för buick?
Senast redigerat av TenZer (7 september 2008)

Rock'n Roll

8 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
vet inte håller på och kollar de. men oavsett om det blir det lr nått annat vill vi veta hur vi ska börja och allt som hör till. en "kurs" lr vad som helst hade varit bra. Roligt om det hade varit en tjej som är haj på stylig big_smile

2 283 Inlägg
7 september 2008
Masaru skrev:
EnterTheCircuz skrev:
Tjena!

Mvh
Enterthecircuz

Lycka till!

yikes Och du kör Japanskt?

R.I.P. Michael Jackson!

8 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Bilen heter Buick lesabre eastwagon hgw 80 a limo
Som sagt vi vet inte om det blir just den, men oavsett vad vill vi se hur vi stylar en bil.

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
7 september 2008
lycka till micha å resten av tjejerna!!!

//weian

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

8 Inlägg
7 september 2008
Trådstartare
Skippa mellansnacket nu, jag vill bara veta om någon kan Visa oss hur man stylar en bil, hemskt gärna en tjej tack.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
7 september 2008
Ni kanske skulle ta ett annat objekt att styla, för jag kan helt ärligt inte kunna tänka mig hur man ska kunna visa någon typ av plast-styling som kan bli snygg på en Buick LeSabre

8 Inlägg
8 september 2008
Trådstartare
om vi vill ha den så ska det gå. tänker inte byta projekt. men tack ändå.

84 Inlägg
9 september 2008
det bästa är att börja själv det e så man lär sig, om man gör fel får man se det som läro pengar då big_smile

allt går utan små barn, men dom lär sig till slut tongue

Meister
6 763 Inlägg
9 september 2008
Hmm gislaved? Ingen anning vart de ligger men hjälpa ett par damer i nöd är ju inte fel tongue Jag skulle nog plasta lite dörrsidor och sånt om de måste plastas. Är nog svårt att få något plastigt att passa in på en sån bil. Så sänkning och ett par balla fälgar på utsidan big_smile

Sök