den store vore inte helt fel... men var kan man ställa den då?? hmm... Ne men en sån liten V8 blev man sugen på. Häftigt att bygga rod motor på den med 8st små raka uppåt vinklade rör som skickar iväg pytte små flamor och smällar... haha, så söt...
Each cylinder displaces 111,143 cubic inches (1820 liters) and produces 7780 horsepower. ta de gånger tio;) herre min skapare vilken jävla pjäs de e fan ofattbart hur stor den e !!!!!
Riktigt grymt är det! Synd att det skall vara så dyrt bara.
Det finns en gubbe här i trakten där jag bor som gjort en egen V6:a, något i stil med detta. Har dock inte sett men vet att han pysslar med den typen av hobbysaker.
hehe den store vettu fy fan hehe snaka om startmotor för att dra igång den :p hehe behöver ju fan ett helt elverk å typ några till för att ens rubba den
Jag såg ett litet inlägg i Power Magazine för ca.1år sedan om dom dära conley-maskinerna/-modellerna. Bålafränt, fullt fungerande RC viper å T-23 i kvartskala med riktiga replikamotorer... Om jag inte minns helt å hållet fel var det tänkt att en RC-viper leksak skulle kostat runt 75000:- Synd bara att fabriken brann ned, och därmed alla års arbete med ritningar, verktyg o gjutformar gick åt skogen, för att inte tas i produktion mer =/ *snyft*