3305
Sök

Hjälp med att trycka T-shirt billigt!

1 866 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Tjena!

Någon som kan hjälpa mig eller ge mig tips på var man kan trycka en eller flera T-shirts billigt med eget tryck
/text!
Och då menar jag inte Vistaprint, spreadshirt eller liknande företag på nätet, utan det ska vara riktigt billigt!
Kan även tänka mig att göra lite andra dealar!

Är tacksam för alla svar jag kan få big_smile
svara gärna via pm eller till min mail vscm@vscm.se

9 108 Inlägg
11 september 2008
Åk runt till lokala tryckerier och hör, dom brukar kunna göra det mesta.

4 682 Inlägg
11 september 2008
prova att kolla här www.multicolorshirt.de/  , en polares polare beställde därifrån å blev ca 60 kr/st me  färg tryckt och skeppat till Finland .

1 866 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Moparboy440 skrev:
prova att kolla här www.multicolorshirt.de/  , en polares polare beställde därifrån å blev ca 60 kr/st me  färg tryckt och skeppat till Finland .

Tack för tipset dock tyckte jag det var en skum sida! MAn kunde inte skriva text på sin tröja! Man kunde endast ladda upp färdiga logos, plus att pris inte framgick!
Men som sagt tack ändå! :-)smile

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
11 september 2008
fan att du bor så långt bort, kunde kolla mä min kusin annars. på hans tryckfirma kan man göra de man vill så gott som.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

1 866 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Ablazed skrev:
fan att du bor så långt bort, kunde kolla mä min kusin annars. på hans tryckfirma kan man göra de man vill så gott som.

du har pm wink

1 866 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Fler förslag??? smile

187 Inlägg
11 september 2008
RichiB skrev:
Fler förslag??? smile

Hur många tröjor handlar det om och hur många färger hade du tänkt att ha i texten?

1 866 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Stephane_ skrev:
RichiB skrev:
Fler förslag??? smile

Hur många tröjor handlar det om och hur många färger hade du tänkt att ha i texten?

Du har pm smile
Det handlar inte om så många tröjor i början! kanske 3-5st men efterhand så blir det nog fler!
Det handlar om vitt och rött i texten!
Själva tröjan vill jag ha svart smile

Sök