Tog en snabbis session på min kompis celica Initial_D. Dock har han inte varit aktiv här på gorg på lääääääänge!! Men ialf här kommer några bilder, ja dom e mörka, det e ju ändå ett mörkt garage me dålig belysning å ja de e lite överexp. annars skulle ju inget synas men inget som stör på min skärm!! Den e lite sketen me (det regnade den dagen ) men vart ändå tvättad samma dag Bilderna ligger även uppe på min nya hemsida
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Elaak
//Nicklas
Senast redigerat av nightstalker (12 september 2008)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Fina bilder, men jag får enna ingen helhet utav bilen.. men det kanske inte är meningen heller;P hade vart kul å se hur hela bilen såg ut iaf, men jag har ju inget sinne för foto\desigt heller så
mkt fina bilder! perfekt med silver bil för dessa bilder
Tack Jo det gjorde sig riktigt bra me silver i garaget men det e ju inte så bra ljus i det enda garaget vi har här i mark
FLindgren skrev:
Fina bilder, men jag får enna ingen helhet utav bilen.. men det kanske inte är meningen heller;P hade vart kul å se hur hela bilen såg ut iaf, men jag har ju inget sinne för foto\desigt heller så
Tackar!! Vi skulle tatt mer bilder ute men det pessregna typ hela dagen så det får bli nån annan gång
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Riktigt bra... Gillar de mystiska i alla bilder Om jag måste klaga på nått så är de som jag alltid säger, tänk på oss med kassa datorer med låg upplösning på skärmen. Blir väldig fel i konturerna när bliderna blir autokrymta... Jaja bilen och bilderna var bra i alla fall
Riktigt bra... Gillar de mystiska i alla bilder Om jag måste klaga på nått så är de som jag alltid säger, tänk på oss med kassa datorer med låg upplösning på skärmen. Blir väldig fel i konturerna när bliderna blir autokrymta... Jaja bilen och bilderna var bra i alla fall
Tackar Ja tycker som du de e mystiska...det e e go soft känsla över dom oxå av att bara se vissa delar av bilen å de finns på min hemsida om det e så me upplösningen. me mindre visningsbilder å inte de stora feta sakerna... Kom även på som du sa at de blir kympta..har inte så hö uppplösning heller på denna..max men bara 1400*900 www.nicklasfoto.se
Senast redigerat av nightstalker (11 september 2008)
Har inget med upplösningen på din skärm att göra, utan mer hur din webläsare skalar bilder. Högerklicka på bilderna o ta "Visa bild" eller liknande så kommer du se bilden som den ska se ut.
nightstalker: Riktigt riktigt bra bilder! Grymt skön känsla i dom! Enda jag inte riktigt gillade var nog femman, men det beror mest på att bilen i sig inte riktigt funkade i den vinkeln.
nightstalker: Riktigt riktigt bra bilder! Grymt skön känsla i dom! Enda jag inte riktigt gillade var nog femman, men det beror mest på att bilen i sig inte riktigt funkade i den vinkeln.
Tack så hemskt mycket Jo jag vet..han brukar ha på en fet aluvinge som gör så den ser GRYMT mycket bättre ut ifrån sidan, men det får bli nån annan gång som sagt var
Tackar alla för dessa kommentarer på nån månad gammal sessionstråd
Mirano skrev:
Riktigt fin bilder Gillade dock inte 4an, tycker det var förmycket mark med där
Jag själv tycker även som du när man ser den i bara forumet att det ser konstigt ut, men "visar bild" i nytt fönster så förminskas den å ser då mycket bätre ut^^