Lindgren_ skrev:
Varför ens testa ?
Jag är bara 18 och har märkt att jävligt många unga pundar.. Jag bryr mig inte om dom för det är inte synd om dom heller för dom lär ju ha nått fel som ens testar varför testa ? nästan alla testade vell första gången för att va "cool" ah men skitcoolt.. så jävla fjantigt..
Det där med att va cool är bara en idiotisk ursäkt, är man speciellt cool för nån annan om man sitter själv och antingen röker eller svampar? för mig själv klassar jag det som nyfikenhet.
Jag är nyfiken på dem naturliga drogerna (som jag inte ser som knark) och den där skrönan med att man blir tokig av svamp/cb och hoppar ut genom fönstret i tron att man kan flyga är bara skit, det vet alla som testat.
jag låg i min säng i 4 timmar efter 32 st Psilocybe Semilanceata (toppslätsskivling) och bara tog in alla sinnesintryck känslor och hallucinationer. orkade knappt gå på dass ens. jag säger inte att nån ska prova om dem inte känner för det. säger bara att jag gillade det, och det står jag för.
Sen är det givetvis upp till var och en att ha sin egna synpunkt, vill man inte, så vill man inte, och då ska man heller inte testa nåt av det. men om man som jag är nyfiken och vill prova vad det gör med ens sinnen så ska man slippa bli hackad på av folk som inte vet vad dem pratar om, som inte har nån erfarenhet över huvudtaget.
Säger inte att det är nyttigt på nåt sätt, men vad ärväl nyttigt i vårat samhälle?