3508
Sök

Någon mer än jag som tröttnat på "740 börn"?

36 Inlägg
12 september 2008
Trådstartare
Ja, jag tänkte bara se om det är fler än jag som tycker att det börjar bli lite för många video-klipp kallade till exempel "740 börn", eller sånna klassiker som "En liten burn med 740n". Jag menar inte att alla 740s är skit eller så...det finns dock en hel del rishögar och det är inte allt för sällan de dyker upp när man kollar igenom de senaste video-klippen.

C20LET
1 041 Inlägg
12 september 2008
håller med dig det börjar bli mycket sånt, typ en börn på 10 sek sen va det över.
hur skulle det bli här på gorge om alla la ut en liten börn med bilen det e ju ingen bred slad eller en börn som håller på tills däcket säger upp sig.

har själv en 744 men vill inte sita o lägga upp en börn med den med.
så det börjar bli lite larvigt när alla lägger upp såna filmer, gillar själv o börna på men det ska va en fet börn om man ska lägga uppden tycker jag

Vi tycker olika vet jag, that's it

Diktator
968 Inlägg
12 september 2008
"# Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna."
finns många bilar här som knappast är i "fint" skick men ändå är online.. men anmäla säger man ju..

även  " Videoklipp av usel kvalitet kommer att raderas." usel kvalitet kan ju vara innehållet om man tolkar regeln.. men förmodar att dom syftar på "mobil kamera kvalle"...

Withlimb
210 Inlägg
12 september 2008
Håller med om att det blir många sådana videos, men det är ju faktiskt ingen som tvingar er att titta.
Men visst, ibland känns det som att 50% eller mer av filmerna här är på gamla volvos som "börnar" eller "driftar"(=slirar runt på en Lidl-parkering t.ex.).

Det skulle vara bra med en funktion så att man kan välja bort vissa videos genom sökfunktionen till exempel "EJ* 740" om man inte ville ha sådana filmer på sökresultatet.

105hk rent vansinne!

5 089 Inlägg
12 september 2008
hade det inte funnits "740 burn" så hade det inte behöts någon filmdel, för det är tydligen bara dom som vågar leka med bilen.......

\Lindgren

519 Inlägg
12 september 2008
Det är bara extremt fjantig med alla 740isar som burnar. Eller som Hoevding säger när dem tror att dem driftar. SUCK

huh?
10 427 Inlägg
12 september 2008
Finns ju tom icke '740 börn' filmer som har 740 som sökord wink

Nej tycker burnfilmer i allmänhet borde förbjudas. Trist/onödigt.
Nästan lika trist som alla "LYSSNA HUR MIN 12 TUM BAS LÅTER GENOM
EN KASS MIKROFON PÅ MIN BALLA MOBILTELEFON FRÅN BÖRJAN 2007
"

7 100 Inlägg
12 september 2008
burn är en burn!sen va de är för bil skiter man i!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Opelfreak
431 Inlägg
12 september 2008
Ja tycker det är lite Förmycket risiga volvo över huvudtaget. kvittar vad man söker på så kommer det upp mer än häften med sunkiga volvo & dylikt.. wink
Senast redigerat av johan89 (12 september 2008)

"Egentligen borde alla köra Opel"
Opel Corsa A 1,8i 16v wide -90 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=87942
Opel Rekord D diesel -76 http://www.garaget.org/?car=53095

1 772 Inlägg
12 september 2008
Finns ju inge härligare! wink

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

1 808 Inlägg
12 september 2008
avskaffa de tycker ja med tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

volvoraggare
4 776 Inlägg
12 september 2008
Klorin_Elvis skrev:
Själv bröjar jag tröttna på alla sånna här forumstrådar  !!

samma här du ska folk gnälla kan dom göra det på andra ställen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

120 Inlägg
12 september 2008
Klorin_Elvis skrev:
Själv börjar jag tröttna på alla sånna här forumstrådar som klagar och klankar ner på Volvo !!   det är minst lika mycket andra bilar som lägger ut sådana trista filmsnuttar !!

Jag håller med.

Fetast i stan !!
991 Inlägg
12 september 2008
Själv börjar jag tröttna på alla sånna här forumstrådar som klagar och klankar ner på volvo !!   Det är minst lika mycket andra bilar som är med i liknande filmsnuttar kan jag lova !!
Senast redigerat av Klorin_Elvis (12 september 2008)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Forummoderator
10 576 Inlägg
12 september 2008
C.Joensson skrev:
Klorin_Elvis skrev:
Själv börjar jag tröttna på alla sånna här forumstrådar som klagar och klankar ner på Volvo !!   det är minst lika mycket andra bilar som lägger ut sådana trista filmsnuttar !!

Jag håller med.

Gnälla på att folk gnäller för mycket wink   

Men jag håller med. Börjat dyka upp trådar av synnerligen låg kvalitet på sista tiden...

Om man ändå känner att man tycker något är fel, tex som i denna tråd, varför inte föregå med gott exempel och posta den i därför avsedd forumsdel?

hjälps alla åt så blir det ett toppenforum!

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
12 september 2008
Kan inte adimistratören/törerna göra en egen kategori på videoklippen som enbart heter "740 börn" haha lol

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

124 Inlägg
12 september 2008
det är ju ingen som tvingar er att kolla på klippen.. står det 740 börn kolla inte på den filmen/klippet då, så enkelt e de:)

huh?
10 427 Inlägg
12 september 2008
Nichlas_H skrev:
Kan inte adimistratören/törerna göra en egen kategori på videoklippen som enbart heter "740 börn" haha lol

Föreslå det för Chrizz, inte så dumt ändå.
En skön lösning på 'problemet' tonguelol

Avstängd
914 Inlägg
12 september 2008
Jag har tröttnat på det, ja.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

2 638 Inlägg
12 september 2008
Tycker att det är stor skillnad på burnfilm, med bra kvalitet så spelar det ingen roll om det är en Volvo 740 för min del. Är ju lika tröttsamt om det är en burnfilm med en Ferrari, om kvaliten är dålig.

Man vill ju gärna se vad som händer på filmen tongue

Sök